Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich, :)

 

 

 

 

A więc zakładam teczkę !, zawsze tylko przeglądam forum i nigdy nic nie wystawiam. Nadszedł ten czas ze trzeba pokazać co sie robi w wolnym czasie by inni mogli sie wypowiedziec/doradzic. Pozatym chciałbym się także przełamać i zacząć słuchać co inni myślą o moich pracach/portfolio.

 

 

Walcie śmialo co wam sie nie podoba lub podoba każdy feedback sie liczy. Chciałbym polepszyć swoje portfolio jednak cieżko mi samemu ocenic czego w nim brakuje (High poly modeli ? bron ? pojazd? Scena z roslinnoscia moze ?)

 

moje portfolio to: pmargacz.com jeżeli macie jakieś komentarze do innych pracy walcie śmiało !!

 

 

Poniżej są moje dotychczasowe prace (environments) które zrobiłem w wolnym czasie. Co jakis czas będe dodawał wiecej rzeczy.

 

Chciałem dodać jeszcze że wszystkie "environments" sa renderowane w UDK

 

 

 

1.jpg

 

 

2.jpg

 

 

3.jpg

 

 

 

 

 

 

OSTATNI UPDATE:

 

Industrial_street_v0.95.jpg

 

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]90725[/ATTACH]

Edytowane przez pmargacz

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 3,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w sumie jakbyś shadery domęczył czy może paletę i kilka detali, to na pewno byłoby o klasę wyżej. Bardzo dobre entrée, powodzenia.

Napisano

Hej, witamy w dziale.

Bardzo fajne prace, zwlaszcza pierwsze dwie. Dobrze sie wszystko sklada w calosc. Te sceny sa jednolite. Ladnie zbalansowane tekstury.

Tak jak olaf pisze, jakbys popracowal na shaderami, jakies odbicia to bylo lepiej, szczegolnie sie to rzuca w korytarzu sci-fi. Jedno co mnie razi i to jest wszedzie widoczne, to ze wszystko jest jakos splaszczone. Drzwi prawie tak szerokie jak wysokie, niskie sufity, za grube latarnie, rynny, hydrant, studzienka zajmuje Ci pol pasa.

Napisano
  • Autor

@olaf - w sumie masz racje odnośnie detali, pododaje kable, znaki drogowe i może cos jeszcze wymyśle, zastanawiam sie nad jakas roślinnością. Może jakieś drzewa na chodniku ?

 

@plutko - heh jak zaczełeś mi wytykać te rzeczy(Drzwi, studzienka itd) to w sumie teraz to widze :) Dzięki !

 

Popracuje nad tymi scenami troszkę i postaram się zrobic maly/duży update po weekendzie. Myslę ze najwiecej pracy włożę w scene z ulicą.

Edytowane przez pmargacz

Napisano

Bardzo ładne kolorki i materiały. Ale skalę obiektów to Ty przemyśl może od początku - może po prostu staraj się opierać na prawdziwych wymiarach?

Napisano
  • Autor
Bardzo ładne kolorki i materiały. Ale skalę obiektów to Ty przemyśl może od początku - może po prostu staraj się opierać na prawdziwych wymiarach?

 

 

Dzięki za feedback, odnośnie skali to coś konkretnego ? czy ogólnie wszystko we wszystkich scenach ? Narazie co zauważyłem to co plutko napisał (Grube latarnie, hydrant, studzienka, drzwi) w scene z ulicą. Może mały "paintover" ? Dzięki jeszcze raz !

Napisano

Najlepiej sprawdź wymiary w rzeczywistości - jak wysoka jest latarnia, jakie są wymiary drzwi i tak dalej. Potem po prostu miej to na uwadze podczas modelowania (po coś masz tę siatkę w viewporcie) ;).

Napisano
  • Autor
Najlepiej sprawdź wymiary w rzeczywistości - jak wysoka jest latarnia, jakie są wymiary drzwi i tak dalej. Potem po prostu miej to na uwadze podczas modelowania (po coś masz tę siatkę w viewporcie) ;).

 

No super dzięki :), mógłbyś moze wskazać które obiekty wg ciebie maja złą skale ?

Napisano
  • Autor
Generalnie wszystko wygląda jak dla krasnoludków - niskie i szerokie. :P

 

Heh no dobra :), troszkę pozmieniałem dla porównania skali dodałem obiekty z silnika. W każdym razie dorzucam screena więc walcie ! dla mnie teraz chodnik wydaje się być za wysoki ale wolę najpierw dowiedzieć się co wy myślicie.

 

 

Skala_2.jpg

Skala_1.jpg

Edytowane przez pmargacz

Napisano

a może spróbuj z gry powyciągać obiekty i przyjrzeć się ich skali? Ja próbowałem z różnych wyciągać, chyba z GTA coś wyciągałem, ale już nie pamiętam.

Napisano
  • Autor

Mały update... powiększyłem latarnie, dodałem pare elementów, poprawiłem skalę drzwi oraz poprawiłem chodniki... planuję dodać jeszcze troche trawy/zieleni pomiędzy chodnik a ulice/budynki a chodnik, zastanawiam sie nad rozbitym szkłem i może butelkami/puszkami no i ewentualne poprawki nanieść :)

 

Skala_3.jpg

Napisano

Budynki nadal wydają się spłaszczone (hydrant też). Latarnie i ulica wygląda teraz o niebo lepiej. :)

Napisano
  • Autor
Budynki nadal wydają się spłaszczone (hydrant też). Latarnie i ulica wygląda teraz o niebo lepiej. :)

 

Dzięki, Zastanawiam się jak najlepiej naprawić to (spłaszczone budynki), czy lepiej zacząć modularne części budynku od początku, czy poprawić to na texturze i poszczególnych elementach (wydaje mi sie ze okna najbardziej ukazują to spłaszczenie) ?

Napisano
  • Autor

Postanowiłem się skupić na scenie nocnej i jak uznam ją za skończoną to zaczne robić dzień.

 

Kolejny update,

 

Industrial_street_v0.95.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności