pmargacz Napisano 5 Czerwiec 2013 Napisano 5 Czerwiec 2013 (edytowane) Witam wszystkich, :) A więc zakładam teczkę !, zawsze tylko przeglądam forum i nigdy nic nie wystawiam. Nadszedł ten czas ze trzeba pokazać co sie robi w wolnym czasie by inni mogli sie wypowiedziec/doradzic. Pozatym chciałbym się także przełamać i zacząć słuchać co inni myślą o moich pracach/portfolio. Walcie śmialo co wam sie nie podoba lub podoba każdy feedback sie liczy. Chciałbym polepszyć swoje portfolio jednak cieżko mi samemu ocenic czego w nim brakuje (High poly modeli ? bron ? pojazd? Scena z roslinnoscia moze ?) moje portfolio to: pmargacz.com jeżeli macie jakieś komentarze do innych pracy walcie śmiało !! Poniżej są moje dotychczasowe prace (environments) które zrobiłem w wolnym czasie. Co jakis czas będe dodawał wiecej rzeczy. Chciałem dodać jeszcze że wszystkie "environments" sa renderowane w UDK OSTATNI UPDATE: [ATTACH=CONFIG]90725[/ATTACH] Edytowane 20 Czerwiec 2013 przez pmargacz
olaf Napisano 5 Czerwiec 2013 Napisano 5 Czerwiec 2013 w sumie jakbyś shadery domęczył czy może paletę i kilka detali, to na pewno byłoby o klasę wyżej. Bardzo dobre entrée, powodzenia.
plutko Napisano 5 Czerwiec 2013 Napisano 5 Czerwiec 2013 Hej, witamy w dziale. Bardzo fajne prace, zwlaszcza pierwsze dwie. Dobrze sie wszystko sklada w calosc. Te sceny sa jednolite. Ladnie zbalansowane tekstury. Tak jak olaf pisze, jakbys popracowal na shaderami, jakies odbicia to bylo lepiej, szczegolnie sie to rzuca w korytarzu sci-fi. Jedno co mnie razi i to jest wszedzie widoczne, to ze wszystko jest jakos splaszczone. Drzwi prawie tak szerokie jak wysokie, niskie sufity, za grube latarnie, rynny, hydrant, studzienka zajmuje Ci pol pasa.
pmargacz Napisano 6 Czerwiec 2013 Autor Napisano 6 Czerwiec 2013 (edytowane) @olaf - w sumie masz racje odnośnie detali, pododaje kable, znaki drogowe i może cos jeszcze wymyśle, zastanawiam sie nad jakas roślinnością. Może jakieś drzewa na chodniku ? @plutko - heh jak zaczełeś mi wytykać te rzeczy(Drzwi, studzienka itd) to w sumie teraz to widze :) Dzięki ! Popracuje nad tymi scenami troszkę i postaram się zrobic maly/duży update po weekendzie. Myslę ze najwiecej pracy włożę w scene z ulicą. Edytowane 7 Czerwiec 2013 przez pmargacz
KMiklas Napisano 8 Czerwiec 2013 Napisano 8 Czerwiec 2013 Bardzo ładne kolorki i materiały. Ale skalę obiektów to Ty przemyśl może od początku - może po prostu staraj się opierać na prawdziwych wymiarach?
pmargacz Napisano 8 Czerwiec 2013 Autor Napisano 8 Czerwiec 2013 Bardzo ładne kolorki i materiały. Ale skalę obiektów to Ty przemyśl może od początku - może po prostu staraj się opierać na prawdziwych wymiarach? Dzięki za feedback, odnośnie skali to coś konkretnego ? czy ogólnie wszystko we wszystkich scenach ? Narazie co zauważyłem to co plutko napisał (Grube latarnie, hydrant, studzienka, drzwi) w scene z ulicą. Może mały "paintover" ? Dzięki jeszcze raz !
KMiklas Napisano 8 Czerwiec 2013 Napisano 8 Czerwiec 2013 Najlepiej sprawdź wymiary w rzeczywistości - jak wysoka jest latarnia, jakie są wymiary drzwi i tak dalej. Potem po prostu miej to na uwadze podczas modelowania (po coś masz tę siatkę w viewporcie) ;).
pmargacz Napisano 8 Czerwiec 2013 Autor Napisano 8 Czerwiec 2013 Najlepiej sprawdź wymiary w rzeczywistości - jak wysoka jest latarnia, jakie są wymiary drzwi i tak dalej. Potem po prostu miej to na uwadze podczas modelowania (po coś masz tę siatkę w viewporcie) ;). No super dzięki :), mógłbyś moze wskazać które obiekty wg ciebie maja złą skale ?
KMiklas Napisano 8 Czerwiec 2013 Napisano 8 Czerwiec 2013 Generalnie wszystko wygląda jak dla krasnoludków - niskie i szerokie. :P
pmargacz Napisano 8 Czerwiec 2013 Autor Napisano 8 Czerwiec 2013 (edytowane) Generalnie wszystko wygląda jak dla krasnoludków - niskie i szerokie. :P Heh no dobra :), troszkę pozmieniałem dla porównania skali dodałem obiekty z silnika. W każdym razie dorzucam screena więc walcie ! dla mnie teraz chodnik wydaje się być za wysoki ale wolę najpierw dowiedzieć się co wy myślicie. Edytowane 8 Czerwiec 2013 przez pmargacz
Gość Chrupek3D Napisano 8 Czerwiec 2013 Napisano 8 Czerwiec 2013 a może spróbuj z gry powyciągać obiekty i przyjrzeć się ich skali? Ja próbowałem z różnych wyciągać, chyba z GTA coś wyciągałem, ale już nie pamiętam.
pmargacz Napisano 9 Czerwiec 2013 Autor Napisano 9 Czerwiec 2013 Mały update... powiększyłem latarnie, dodałem pare elementów, poprawiłem skalę drzwi oraz poprawiłem chodniki... planuję dodać jeszcze troche trawy/zieleni pomiędzy chodnik a ulice/budynki a chodnik, zastanawiam sie nad rozbitym szkłem i może butelkami/puszkami no i ewentualne poprawki nanieść :)
KMiklas Napisano 10 Czerwiec 2013 Napisano 10 Czerwiec 2013 Budynki nadal wydają się spłaszczone (hydrant też). Latarnie i ulica wygląda teraz o niebo lepiej. :)
pmargacz Napisano 10 Czerwiec 2013 Autor Napisano 10 Czerwiec 2013 Budynki nadal wydają się spłaszczone (hydrant też). Latarnie i ulica wygląda teraz o niebo lepiej. :) Dzięki, Zastanawiam się jak najlepiej naprawić to (spłaszczone budynki), czy lepiej zacząć modularne części budynku od początku, czy poprawić to na texturze i poszczególnych elementach (wydaje mi sie ze okna najbardziej ukazują to spłaszczenie) ?
pmargacz Napisano 12 Czerwiec 2013 Autor Napisano 12 Czerwiec 2013 ok a więc, pobawiłem się skalą oraz światłem. update:
pmargacz Napisano 20 Czerwiec 2013 Autor Napisano 20 Czerwiec 2013 Postanowiłem się skupić na scenie nocnej i jak uznam ją za skończoną to zaczne robić dzień. Kolejny update,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się