mctomciu Napisano 10 Czerwiec 2013 Share Napisano 10 Czerwiec 2013 jak zrobić żeby cząsteczki rozmieszczone na powierzchni oderwały się od niej w kolejności zdefiniowanej przez texturę (grayscale)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Juzwa Napisano 10 Czerwiec 2013 Share Napisano 10 Czerwiec 2013 Speed by Surface > Speeb by Material > Grayscale Multiplier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się