Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie będzie Nieeeemie.. errr... nie będzie DrUg nas pobić mógł ;).

 

Animacja to wybitnie nie moja działka ale przecież nie poddam się tak od razu (Coooo ? Ja nie zrobię ? Ja ?). Chcę spróbować wykorzystać moją mizerną wiedzę o sztukach walki. Póki co - pierwszy szkielet. BTW- model defaultowo ma na paluszkach ciut za mało podziałów żeby się dobrze wyginały. Mam nadzieję że autor nie obrazi się o modyfikację.

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Taka dostarczona- taka pójdzie. Jedyne modyfikacje jakie robię to zagęszczanie siatki tam gdzie jest za rzadka.

Napisano

Kośćmi przy udach- kieszenie (wystają tak mocno że gdyby się nie ruszały oddzielnie wyglądałoby głupio), przy kostkach - nogawki, włosach - włosy (zaskakujące, nie ?;)). Wiesz- walka jest dość dynamicznym sposobem poruszania się a panienka ma taką fryzurę że nie można jej zostawić nieruchomej. NIe, nie wiem czy dobrze to zrobiłem ale póki nie spróbuję nie zobaczę.

Napisano

Poza wyjściowa. Jest jeszcze sporo niesfornych vertexów ale szczęściem w większości to kosmetyka. Ależ ten model ma długaśne nogi...

Napisano

Taaa... i to się nazywa miłosierdzie boskie- jak ktoś ma jedną nogę za krótką to za to drugą dłuższą. Spróbujcie ją ustawić w jakimkolwiek szpagacie- Golden Gate się chowa. Animacja rwana bo nie dość że dopiero pierwszych 30 klatek to jeszcze timing nie do końca poprawny... ale uczę się pilnie przez całe wolne 15 minut rano i wieczorem.

Napisano

Znaczy... męczyłem się jeden dzień. Podejrzewam że Twoje będą dużo lepsze- nie mam doświadczenia- kiedyś tam coś ale niewiele pamiętam. No to co ? Na DrUg-ą nóżkę ? ;)

Napisano

Ups, kierownik Bitwy patrzy, a ja sie przyznaje, ze mam tylko jedna noge.

 

RK: ja tez nie mam duzej wprawy. Dobrze, ze znalazlem skroty do zmiany rozmiaru pedzla i zmiany Value, bo bez tego wagowanie byloby w Majce koszmarne (byl moment, ze chcialem szukac skryptow).

Raczki sa calkiem fajne z tym jedym podzialem. Szybko je mozna zalatwic.

 

Robiles cos w kolanach, lokciach i biodrach, czy same wagi?

Napisano

Nigdzie sie nie pali :) Jak dla mnie to możesz mieć tylko kostkę pomalowaną albo paluszek.... liczy się efekt końcowy.

RK - podoba mi się Twoje podejście Marcin :) Odniesienia do zdjęć i pozowanie postaci zgodne z referencjami. Jeśli wszsytko pójdzie zgodnie z planem to pozostanie tylko zanimować te przejścia między pozami... ("tylko"... hihi :)

pozdrawiam

Napisano

Przez jakiś czas pewnie niewiele będzie updatów- musiałbym wrzucać filmy na serwer i linkować a chyba nie bardzo jest sens. Przerigowałem model, usunąłem stare animacje i zacząłem od nowa- tym razem najpierw ruch nóg i balans ciałem, potem ręce, głowa a dopiero na końcu ustalenie odstępów czasowych i zmiana dynamiki. Dobrze że jest tyle czasu bo przy zwykłym cha chu wei siedzę trzeci dzień.

Napisano

Co do rigu- pewnie na razie mam za mały dystans i dlatego nie widzę tego kaszanienia. Jak się uleży i mi miną zachwyty to pewnie zobaczę i poprawię. Wielkie dzięki za pomoc.

Napisano

Chyba nie- noga obraca się w biodrze z poziomu do pionu i zgina dopiero potem- inaczej boleśnie by się połamała. Inna rzecz że skoro tak mówisz to znaczy że słabo jest to zaakcentowane i trzeba poprawić.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności