RK Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 Nie będzie Nieeeemie.. errr... nie będzie DrUg nas pobić mógł ;). Animacja to wybitnie nie moja działka ale przecież nie poddam się tak od razu (Coooo ? Ja nie zrobię ? Ja ?). Chcę spróbować wykorzystać moją mizerną wiedzę o sztukach walki. Póki co - pierwszy szkielet. BTW- model defaultowo ma na paluszkach ciut za mało podziałów żeby się dobrze wyginały. Mam nadzieję że autor nie obrazi się o modyfikację.
Master Kiełbaster Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 Wydluz jej jeszcze rece bo wroga nie dosięgnie. Ma za krótkie o 20%. Ma za długie golenie, ale to dobrze - będzie mogła lepiej kopać. Ma za małą głowę ale to też dobrze- będzie ją trudniej trafić w szczękę.
RK Napisano 26 Sierpień 2004 Autor Napisano 26 Sierpień 2004 Taka dostarczona- taka pójdzie. Jedyne modyfikacje jakie robię to zagęszczanie siatki tam gdzie jest za rzadka.
darkelf Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 ja jestem bardziej ciekawy co masz zamiar animowac kosciami przy udach i na wlosach[ruszanie wlosami?]
RK Napisano 26 Sierpień 2004 Autor Napisano 26 Sierpień 2004 Kośćmi przy udach- kieszenie (wystają tak mocno że gdyby się nie ruszały oddzielnie wyglądałoby głupio), przy kostkach - nogawki, włosach - włosy (zaskakujące, nie ?;)). Wiesz- walka jest dość dynamicznym sposobem poruszania się a panienka ma taką fryzurę że nie można jej zostawić nieruchomej. NIe, nie wiem czy dobrze to zrobiłem ale póki nie spróbuję nie zobaczę.
asblaze Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 Racja ;) Włosy, kieszenie, piersi, nogawki i za krótki t-shirt muszą sie ruszać ;)
RK Napisano 26 Sierpień 2004 Autor Napisano 26 Sierpień 2004 No... t-shirta się nie odważę- za rzadka siatka ( i ja też za rzadki) ale resztę spróbuję.
RK Napisano 27 Sierpień 2004 Autor Napisano 27 Sierpień 2004 Poza wyjściowa. Jest jeszcze sporo niesfornych vertexów ale szczęściem w większości to kosmetyka. Ależ ten model ma długaśne nogi...
darkelf Napisano 27 Sierpień 2004 Napisano 27 Sierpień 2004 co to za styl? ... w sumie te nogi moga wszystkim szyki pokrzyzowac[np. mi :P]
Vetis Napisano 27 Sierpień 2004 Napisano 27 Sierpień 2004 jak dla mnie to jest bardzo duzo niesfornych vertexow i poza jest nieanatomiczna....
RK Napisano 27 Sierpień 2004 Autor Napisano 27 Sierpień 2004 Pewnie masz rację- dziękuję. W zamierzeniu poza ma być pozą wspinania ze stylu Tang Lang Pai.
RK Napisano 27 Sierpień 2004 Autor Napisano 27 Sierpień 2004 Tak wygląda ta poza na fotce- inna rzecz że ci goście potrafią obciągnąć palce w nodze wykrocznej- u mnie kończy się to nadwyrężeniem mięśni więc lali tak nie męczyłem. http://www.wushao.org/aWDMncheIsmet.jpg http://www.wushao.org/aMirkoBaji.jpg
RK Napisano 27 Sierpień 2004 Autor Napisano 27 Sierpień 2004 BTW- co powiecie o anatomiczności tej pozy ? Spójrzcie dokładnie która noga jest z przodu: http://www.wushao.org/aIsmetShaolin.jpg
darkelf Napisano 27 Sierpień 2004 Napisano 27 Sierpień 2004 heh... polecam cos takeigo: Li Lian Jie's Shaolin Kung Fu (Documentary)... tam robia rozne dziwne rzeczy :>
RK Napisano 27 Sierpień 2004 Autor Napisano 27 Sierpień 2004 Pierwsze koty... przy zejściu napewno dobrze by zrobiło mocniejsze zaakcentowanie ruchu barkami. Tak,wiem że dużo gadam ale to moja pierwsza "prawdziwa" animacja. http://www.rkgalery.com/lala.gif
leander Napisano 27 Sierpień 2004 Napisano 27 Sierpień 2004 Faktycznie nogi dlugasne, wychodzi to w takich pozach. Troche rwana animacja, ale wazne ze pierwsze koty.. :)
dr Ug Napisano 27 Sierpień 2004 Napisano 27 Sierpień 2004 Czarodziejki z Ksiezyca tez mialy tak dlugie nogi i nie sprawialo im to najmniejszego problemu ;)
RK Napisano 27 Sierpień 2004 Autor Napisano 27 Sierpień 2004 Taaa... i to się nazywa miłosierdzie boskie- jak ktoś ma jedną nogę za krótką to za to drugą dłuższą. Spróbujcie ją ustawić w jakimkolwiek szpagacie- Golden Gate się chowa. Animacja rwana bo nie dość że dopiero pierwszych 30 klatek to jeszcze timing nie do końca poprawny... ale uczę się pilnie przez całe wolne 15 minut rano i wieczorem.
dr Ug Napisano 27 Sierpień 2004 Napisano 27 Sierpień 2004 Dlugo sie meczyles z malowaniem wag? Ja wlasnie walcze, koncze lewa noge ;)
RK Napisano 27 Sierpień 2004 Autor Napisano 27 Sierpień 2004 Znaczy... męczyłem się jeden dzień. Podejrzewam że Twoje będą dużo lepsze- nie mam doświadczenia- kiedyś tam coś ale niewiele pamiętam. No to co ? Na DrUg-ą nóżkę ? ;)
Kris_R Napisano 27 Sierpień 2004 Napisano 27 Sierpień 2004 na razie wszystko idzie piękni i pomyślnie... spokojnie... czasu jest dużo... zachęcam do dalszej pracy... a będzie dobrze :)
dr Ug Napisano 27 Sierpień 2004 Napisano 27 Sierpień 2004 Ups, kierownik Bitwy patrzy, a ja sie przyznaje, ze mam tylko jedna noge. RK: ja tez nie mam duzej wprawy. Dobrze, ze znalazlem skroty do zmiany rozmiaru pedzla i zmiany Value, bo bez tego wagowanie byloby w Majce koszmarne (byl moment, ze chcialem szukac skryptow). Raczki sa calkiem fajne z tym jedym podzialem. Szybko je mozna zalatwic. Robiles cos w kolanach, lokciach i biodrach, czy same wagi?
RK Napisano 27 Sierpień 2004 Autor Napisano 27 Sierpień 2004 Same wagi- właśnie dlatego tak długo malowałem. Przyznam się bez bicia że bolało.
Kris_R Napisano 29 Sierpień 2004 Napisano 29 Sierpień 2004 Nigdzie sie nie pali :) Jak dla mnie to możesz mieć tylko kostkę pomalowaną albo paluszek.... liczy się efekt końcowy. RK - podoba mi się Twoje podejście Marcin :) Odniesienia do zdjęć i pozowanie postaci zgodne z referencjami. Jeśli wszsytko pójdzie zgodnie z planem to pozostanie tylko zanimować te przejścia między pozami... ("tylko"... hihi :) pozdrawiam
RK Napisano 30 Sierpień 2004 Autor Napisano 30 Sierpień 2004 Przez jakiś czas pewnie niewiele będzie updatów- musiałbym wrzucać filmy na serwer i linkować a chyba nie bardzo jest sens. Przerigowałem model, usunąłem stare animacje i zacząłem od nowa- tym razem najpierw ruch nóg i balans ciałem, potem ręce, głowa a dopiero na końcu ustalenie odstępów czasowych i zmiana dynamiki. Dobrze że jest tyle czasu bo przy zwykłym cha chu wei siedzę trzeci dzień.
RK Napisano 13 Wrzesień 2004 Autor Napisano 13 Wrzesień 2004 Udało mi się zakończyć główne ruchy- teraz pora na to co najtrudniejsze- wygładzanie, pierdółki i ozdobniki typu włosy, dłonie, cyc, ubranie itp. Szczęściem czasu sporo- może się wyrobię. http://www.rkgalery.com/lala1.gif
Master Kiełbaster Napisano 14 Wrzesień 2004 Napisano 14 Wrzesień 2004 Lala nie ma za długich nóg tylko za krótkie ręce... A rig nie wyszedł zbyt dobrze. (przy łokciach i kolanach się coś kaszani)
RK Napisano 14 Wrzesień 2004 Autor Napisano 14 Wrzesień 2004 Co do rigu- pewnie na razie mam za mały dystans i dlatego nie widzę tego kaszanienia. Jak się uleży i mi miną zachwyty to pewnie zobaczę i poprawię. Wielkie dzięki za pomoc.
Master Kiełbaster Napisano 14 Wrzesień 2004 Napisano 14 Wrzesień 2004 Jej lewe kolano przez około 5 ostatnich klatek dziwnie się zgina.
RK Napisano 14 Wrzesień 2004 Autor Napisano 14 Wrzesień 2004 Chyba nie- noga obraca się w biodrze z poziomu do pionu i zgina dopiero potem- inaczej boleśnie by się połamała. Inna rzecz że skoro tak mówisz to znaczy że słabo jest to zaakcentowane i trzeba poprawić.
Rekomendowane odpowiedzi