ae28402dk Napisano 20 Czerwiec 2013 Share Napisano 20 Czerwiec 2013 Witam, 3ds maxa i vray'a używam od... kilku dni. Zacznę od tego, że szukałem odpowiedzi na mój problem, oglądałem baaardzo dużo tutoriali i niestety nie znalazłem rozwiązania problemu. Mianowicie, stworzyłem w 3ds maxie obiekt (mebel), który potrzebuję odpowiednio zaprezentować- wyrenderować w jakimś pomieszczeniu. Jako, że nie mam doświadczenia w tworzeniu pomieszczeń to pobrałem z neta gotową scenę od aleso3d. Jednak gdy chcę wyrenderować tą scenę to render jest czarny. Za to gdy renderuję sam stworzony przeze mnie mebel to wszystko się wyświetla w odpowiedni sposób. Dodam, że jestem studentem i projekt potrzebny mi jest bardzo szybko (sesja już trwa :O ). Dlatego proszę o zrozumienie, pomoc i łopatologiczne wytłumaczenie co robię nie tak. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dynamico Napisano 20 Czerwiec 2013 Share Napisano 20 Czerwiec 2013 Trochę mało danych. Trudno coś powiedzieć jak nie wiadomo jak oświetlona jest scena, jakie są ustawienia kamery itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ae28402dk Napisano 20 Czerwiec 2013 Autor Share Napisano 20 Czerwiec 2013 (edytowane) Zrobić screena z maxa? Tylko jak wywołać okno ustawień konkretnego światła? http://www.aleso3d.com/blog/?p=852 Wspomniana scena. Edytowane 20 Czerwiec 2013 przez ae28402dk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...