Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, 3ds maxa i vray'a używam od... kilku dni. Zacznę od tego, że szukałem odpowiedzi na mój problem, oglądałem baaardzo dużo tutoriali i niestety nie znalazłem rozwiązania problemu.

Mianowicie, stworzyłem w 3ds maxie obiekt (mebel), który potrzebuję odpowiednio zaprezentować- wyrenderować w jakimś pomieszczeniu. Jako, że nie mam doświadczenia w tworzeniu pomieszczeń to pobrałem z neta gotową scenę od aleso3d. Jednak gdy chcę wyrenderować tą scenę to render jest czarny.

Za to gdy renderuję sam stworzony przeze mnie mebel to wszystko się wyświetla w odpowiedni sposób.

Dodam, że jestem studentem i projekt potrzebny mi jest bardzo szybko (sesja już trwa :O ). Dlatego proszę o zrozumienie, pomoc i łopatologiczne wytłumaczenie co robię nie tak.

:)

• Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Trochę mało danych. Trudno coś powiedzieć jak nie wiadomo jak oświetlona jest scena, jakie są ustawienia kamery itd.

Napisano
  • Autor

Jak się okazuje nie działa mi żadne oświetlenie v-ray i to jest przyczyną, a dokładnie - nie działa przy renderowaniu, przez co scena jest czarna. Czy ktoś wie jak to naprawić?

Dodatkowo mam problem, podczas renderowania wyskakuje mi takie oto okienko. Nie wiem dlaczego?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3439b55c3dc88125.html

Edytowane przez ae28402dk

Napisano