Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Wizualizacja-Domek letniskowy

Oprogramowanie: Blender 2.65

Silnik graficzny: Cycles (400 samples, Rozdzielczość: 1920x1080 ~7min - jedno ujęcie)

Renderowanie CUDA.

 

Jest to mój pierwszy post na forum.

Jak myślicie co można w tej wizualizacji ulepszyć lub zmienić aby była bardziej fotorealistyczna:)?

Z góry dziękuje za wszelaką krytykę i pomoc :).

 

[video=youtube_share;q35YYRzm8gQ]

0000.png Edytowane przez krzysiek3d
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Ten czas, który poświęciłeś na animację trzeba było poświęcić na wizke. Po co jest ta wiata z tyłu? Nie ma żadnego podjazdu dla samochodu nawet (jeśli to wiata samochodowa to w sumie dziwne rozwiązanie w tym miejscu, chyba że masz wejście od południa co też jest dziwne. To oczko wodne tak tam na siłę wlepione (aczkolwiek materiał wody wydaje się być ładny). Drewno ma dziwny materiał - chyba jest rozciągnięte strasznie. Dachówka też nie powala. Tło właściwie najwięcej psuje.

Pracuj dalej :)

Napisano

w całości popieram przedmówce najpierw opanuj modelowanie i mapowanie i zrób kilka fajnych dopracowanych wizualizacji a nie trać czasu na animacje. Zasadniczo pierwsze co sie rzuca w oczy to nie dbrane parametry w kamerze

Napisano (edytowane)
Po co jest ta wiata z tyłu? Nie ma żadnego podjazdu dla samochodu nawet (jeśli to wiata samochodowa to w sumie dziwne rozwiązanie w tym miejscu, chyba że masz wejście od południa co też jest dziwne.

Mirass to domek letniskowy, ta wiata jak to określiłeś nie jest na samochód, to jest taras widokowy :).

 

Drewno ma dziwny materiał - chyba jest rozciągnięte strasznie. Dachówka też nie powala. Tło właściwie najwięcej psuje.

Pracuj dalej :)

Mirass to nie jest dachówka tylko gont drewniany. Jak mogę poprawić tło :)?

 

Skalpel 3d co masz na myśli że kamera jest nie dobrana :)?

 

Dzięki wielkie za wszelaką krytykę i pomoc :).

Edytowane przez krzysiek3d
Napisano (edytowane)

Tak nawiasem jeśli mogę dołączyć inny projekt :).

Wizka siłowni zewnętrznych :).

Która wersja jest lepsza :)?

 

1.

rzut-01.png

 

 

2.

 

rzut-02.png

 

Z góry dziękuję za wszelaką krytykę i pomoc :)

Edytowane przez krzysiek3d
Napisano

trawa, dachówki i nawierzchnia są przeskalowane, za bardzo rzucają się w oczy.

Druga sugestia z mojej strony - drzewa w tle odbiegają swoją barwą od roślin na 1st planie. Reszta jak wyżej,

pozdro

Napisano

tło sugeruje słoneczny dzień a oświetlenie i brak ostrych cieni na to nie wskazuje, w kamerze źle jest ustawiona ogniskowa czyli zrobiłeś coś co sie zwie "rybie oko" które powoduje zniekształcenia. tekstura drewna jest za duża, klepka gontu jest również za duża i się dziwnie cieniuje jakbyś mapę do displacement wrzucił do diffuse. No i jak ktoś wspomniał skala trawy, płaskie białe kamyki. ale najgorsza to ta kamera- przez nia masz krzywe tło, rozjechaną teksture podejścia(chociaż to sie nie tylko od tego robi pewnie) oraz stawik który przeczy grawitacji i też jest krzywo.

Pozdrawiam i powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności