krzysiek3d Napisano 20 Czerwiec 2013 Napisano 20 Czerwiec 2013 (edytowane) Wizualizacja-Domek letniskowy Oprogramowanie: Blender 2.65 Silnik graficzny: Cycles (400 samples, Rozdzielczość: 1920x1080 ~7min - jedno ujęcie) Renderowanie CUDA. Jest to mój pierwszy post na forum. Jak myślicie co można w tej wizualizacji ulepszyć lub zmienić aby była bardziej fotorealistyczna:)? Z góry dziękuje za wszelaką krytykę i pomoc :). [video=youtube_share;q35YYRzm8gQ] Edytowane 20 Czerwiec 2013 przez krzysiek3d
mirass Napisano 21 Czerwiec 2013 Napisano 21 Czerwiec 2013 Ten czas, który poświęciłeś na animację trzeba było poświęcić na wizke. Po co jest ta wiata z tyłu? Nie ma żadnego podjazdu dla samochodu nawet (jeśli to wiata samochodowa to w sumie dziwne rozwiązanie w tym miejscu, chyba że masz wejście od południa co też jest dziwne. To oczko wodne tak tam na siłę wlepione (aczkolwiek materiał wody wydaje się być ładny). Drewno ma dziwny materiał - chyba jest rozciągnięte strasznie. Dachówka też nie powala. Tło właściwie najwięcej psuje. Pracuj dalej :)
skalpel3d Napisano 21 Czerwiec 2013 Napisano 21 Czerwiec 2013 w całości popieram przedmówce najpierw opanuj modelowanie i mapowanie i zrób kilka fajnych dopracowanych wizualizacji a nie trać czasu na animacje. Zasadniczo pierwsze co sie rzuca w oczy to nie dbrane parametry w kamerze
krzysiek3d Napisano 21 Czerwiec 2013 Autor Napisano 21 Czerwiec 2013 (edytowane) Po co jest ta wiata z tyłu? Nie ma żadnego podjazdu dla samochodu nawet (jeśli to wiata samochodowa to w sumie dziwne rozwiązanie w tym miejscu, chyba że masz wejście od południa co też jest dziwne. Mirass to domek letniskowy, ta wiata jak to określiłeś nie jest na samochód, to jest taras widokowy :). Drewno ma dziwny materiał - chyba jest rozciągnięte strasznie. Dachówka też nie powala. Tło właściwie najwięcej psuje. Pracuj dalej :) Mirass to nie jest dachówka tylko gont drewniany. Jak mogę poprawić tło :)? Skalpel 3d co masz na myśli że kamera jest nie dobrana :)? Dzięki wielkie za wszelaką krytykę i pomoc :). Edytowane 9 Styczeń 2016 przez krzysiek3d
krzysiek3d Napisano 21 Czerwiec 2013 Autor Napisano 21 Czerwiec 2013 (edytowane) Tak nawiasem jeśli mogę dołączyć inny projekt :). Wizka siłowni zewnętrznych :). Która wersja jest lepsza :)? 1. 2. Z góry dziękuję za wszelaką krytykę i pomoc :) Edytowane 21 Czerwiec 2013 przez krzysiek3d
marcin88 Napisano 21 Czerwiec 2013 Napisano 21 Czerwiec 2013 trawa, dachówki i nawierzchnia są przeskalowane, za bardzo rzucają się w oczy. Druga sugestia z mojej strony - drzewa w tle odbiegają swoją barwą od roślin na 1st planie. Reszta jak wyżej, pozdro
voyas Napisano 21 Czerwiec 2013 Napisano 21 Czerwiec 2013 tło sugeruje słoneczny dzień a oświetlenie i brak ostrych cieni na to nie wskazuje, w kamerze źle jest ustawiona ogniskowa czyli zrobiłeś coś co sie zwie "rybie oko" które powoduje zniekształcenia. tekstura drewna jest za duża, klepka gontu jest również za duża i się dziwnie cieniuje jakbyś mapę do displacement wrzucił do diffuse. No i jak ktoś wspomniał skala trawy, płaskie białe kamyki. ale najgorsza to ta kamera- przez nia masz krzywe tło, rozjechaną teksture podejścia(chociaż to sie nie tylko od tego robi pewnie) oraz stawik który przeczy grawitacji i też jest krzywo. Pozdrawiam i powodzenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się