Jump to content

Wizualizacja-Domek letniskowy


krzysiek3d
 Share

Recommended Posts

Wizualizacja-Domek letniskowy

Oprogramowanie: Blender 2.65

Silnik graficzny: Cycles (400 samples, Rozdzielczość: 1920x1080 ~7min - jedno ujęcie)

Renderowanie CUDA.

 

Jest to mój pierwszy post na forum.

Jak myślicie co można w tej wizualizacji ulepszyć lub zmienić aby była bardziej fotorealistyczna:)?

Z góry dziękuje za wszelaką krytykę i pomoc :).

 

[video=youtube_share;q35YYRzm8gQ]

0000.png Edited by krzysiek3d
Link to comment
Share on other sites

Ten czas, który poświęciłeś na animację trzeba było poświęcić na wizke. Po co jest ta wiata z tyłu? Nie ma żadnego podjazdu dla samochodu nawet (jeśli to wiata samochodowa to w sumie dziwne rozwiązanie w tym miejscu, chyba że masz wejście od południa co też jest dziwne. To oczko wodne tak tam na siłę wlepione (aczkolwiek materiał wody wydaje się być ładny). Drewno ma dziwny materiał - chyba jest rozciągnięte strasznie. Dachówka też nie powala. Tło właściwie najwięcej psuje.

Pracuj dalej :)

Link to comment
Share on other sites

Po co jest ta wiata z tyłu? Nie ma żadnego podjazdu dla samochodu nawet (jeśli to wiata samochodowa to w sumie dziwne rozwiązanie w tym miejscu, chyba że masz wejście od południa co też jest dziwne.

Mirass to domek letniskowy, ta wiata jak to określiłeś nie jest na samochód, to jest taras widokowy :).

 

Drewno ma dziwny materiał - chyba jest rozciągnięte strasznie. Dachówka też nie powala. Tło właściwie najwięcej psuje.

Pracuj dalej :)

Mirass to nie jest dachówka tylko gont drewniany. Jak mogę poprawić tło :)?

 

Skalpel 3d co masz na myśli że kamera jest nie dobrana :)?

 

Dzięki wielkie za wszelaką krytykę i pomoc :).

Edited by krzysiek3d
Link to comment
Share on other sites

Tak nawiasem jeśli mogę dołączyć inny projekt :).

Wizka siłowni zewnętrznych :).

Która wersja jest lepsza :)?

 

1.

rzut-01.png

 

 

2.

 

rzut-02.png

 

Z góry dziękuję za wszelaką krytykę i pomoc :)

Edited by krzysiek3d
Link to comment
Share on other sites

tło sugeruje słoneczny dzień a oświetlenie i brak ostrych cieni na to nie wskazuje, w kamerze źle jest ustawiona ogniskowa czyli zrobiłeś coś co sie zwie "rybie oko" które powoduje zniekształcenia. tekstura drewna jest za duża, klepka gontu jest również za duża i się dziwnie cieniuje jakbyś mapę do displacement wrzucił do diffuse. No i jak ktoś wspomniał skala trawy, płaskie białe kamyki. ale najgorsza to ta kamera- przez nia masz krzywe tło, rozjechaną teksture podejścia(chociaż to sie nie tylko od tego robi pewnie) oraz stawik który przeczy grawitacji i też jest krzywo.

Pozdrawiam i powodzenia

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy