Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Taki prosty obiekcik, tekstura 256x256. Każdy z obiektów ma okolo 100 trójkątów. Mam problem z monitorem, żle odwzorowuje mi zieleń więc mech może być troche za intensywny. Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ee tam, zieleń jest dobra (według mnie), tylko czy mech nie powinien rosnąć od północnej strony ;)

Tak mnie przynajmniej uświadamiano w zuchach :)

Napisano

Nie no, kłody są super, tylko może troszeczkę za bardzo widać, że jedna "ściana" jest zielona a druga nie (szczególnie na tej pierwszej i drugiej od lewej), ale ogólnie to jet super. A tak z ciekowaości, do jakiej to gry?? (jstem nowy więc nie znam tu wszystkiego)

Napisano
  • Autor

Przy tak małej teksturze byłem zmuszony do skompresowania mapowania więc połówki txt mają taki sam wzorek po obu stronach, przez to powstał pas zieleni. Gdy dałem gdzieniegdzie mech a nie na całej długosci wtedy mocno uwidocznił się tiling :(. Obiekty w edytorze przy umieszczaniu na mapie i tak będą obracane więc mech będzie z róznych stron.

Witcher - adres projektu masz w miom podpisie

Napisano

uaa - no gruby sztruks normalnie :)

 

moze chociaz na koncach - ciut wiecej trojkatow - zeby nie bylo az tak widac kanciastosci

 

aczkolwiek - arek moowi - ********* - nic nie ruszaj, tak zostaw

 

a co do mechu - moze jest go za grubo po prostu - w sensie - tam gdzie on jest - to jest go strasznie grubo - a tam gdzie go nie ma - to go nie ma wcale - moze kurvcze jakos to tak bardziej zroznicowac

 

a mozesz to pokazac jako zrzut z wiuporta??

Napisano
  • Autor

Proszę widok z viewportu. Może pokombinuje z tym mchem jeszcze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności