Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Taki prosty obiekcik, tekstura 256x256. Każdy z obiektów ma okolo 100 trójkątów. Mam problem z monitorem, żle odwzorowuje mi zieleń więc mech może być troche za intensywny. Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie no, kłody są super, tylko może troszeczkę za bardzo widać, że jedna "ściana" jest zielona a druga nie (szczególnie na tej pierwszej i drugiej od lewej), ale ogólnie to jet super. A tak z ciekowaości, do jakiej to gry?? (jstem nowy więc nie znam tu wszystkiego)

Napisano

Przy tak małej teksturze byłem zmuszony do skompresowania mapowania więc połówki txt mają taki sam wzorek po obu stronach, przez to powstał pas zieleni. Gdy dałem gdzieniegdzie mech a nie na całej długosci wtedy mocno uwidocznił się tiling :(. Obiekty w edytorze przy umieszczaniu na mapie i tak będą obracane więc mech będzie z róznych stron.

Witcher - adres projektu masz w miom podpisie

Napisano

uaa - no gruby sztruks normalnie :)

 

moze chociaz na koncach - ciut wiecej trojkatow - zeby nie bylo az tak widac kanciastosci

 

aczkolwiek - arek moowi - ********* - nic nie ruszaj, tak zostaw

 

a co do mechu - moze jest go za grubo po prostu - w sensie - tam gdzie on jest - to jest go strasznie grubo - a tam gdzie go nie ma - to go nie ma wcale - moze kurvcze jakos to tak bardziej zroznicowac

 

a mozesz to pokazac jako zrzut z wiuporta??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności