Napisano 26 Sierpień 200420 l Taki prosty obiekcik, tekstura 256x256. Każdy z obiektów ma okolo 100 trójkątów. Mam problem z monitorem, żle odwzorowuje mi zieleń więc mech może być troche za intensywny. Pozdrawiam.
Napisano 26 Sierpień 200420 l Ee tam, zieleń jest dobra (według mnie), tylko czy mech nie powinien rosnąć od północnej strony ;) Tak mnie przynajmniej uświadamiano w zuchach :)
Napisano 26 Sierpień 200420 l Nie no, kłody są super, tylko może troszeczkę za bardzo widać, że jedna "ściana" jest zielona a druga nie (szczególnie na tej pierwszej i drugiej od lewej), ale ogólnie to jet super. A tak z ciekowaości, do jakiej to gry?? (jstem nowy więc nie znam tu wszystkiego)
Napisano 26 Sierpień 200420 l Autor Przy tak małej teksturze byłem zmuszony do skompresowania mapowania więc połówki txt mają taki sam wzorek po obu stronach, przez to powstał pas zieleni. Gdy dałem gdzieniegdzie mech a nie na całej długosci wtedy mocno uwidocznił się tiling :(. Obiekty w edytorze przy umieszczaniu na mapie i tak będą obracane więc mech będzie z róznych stron. Witcher - adres projektu masz w miom podpisie
Napisano 26 Sierpień 200420 l uaa - no gruby sztruks normalnie :) moze chociaz na koncach - ciut wiecej trojkatow - zeby nie bylo az tak widac kanciastosci aczkolwiek - arek moowi - ********* - nic nie ruszaj, tak zostaw a co do mechu - moze jest go za grubo po prostu - w sensie - tam gdzie on jest - to jest go strasznie grubo - a tam gdzie go nie ma - to go nie ma wcale - moze kurvcze jakos to tak bardziej zroznicowac a mozesz to pokazac jako zrzut z wiuporta??
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto