Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

coś mi się nie widzą te włosy :( w niektórych miejscach jakoś nienaturalnie się zachowują. Próbowałeś podpinać Flexa do włosów zamiast kości ? jak na takie włosy to myślę że wystarczyło by w zupełności . pozdrawiam

  • Odpowiedzi 234
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja prpoponuję shaga. Sam siedze nad nim ze 2 tygodnie i jest bardzo dobry.

A co do tych włosów to nie zbyt mnie przekonują.

 

p.s Gra naprawdę była warta świeczki:)

Napisano

Jaras... próblowałem... ale flex ma to do siebie ze rozciaga siatkę... więc odpada... (chyba że znasza jakiś sposób pełnej kontroli nad nim ;)

 

F/X... Shag nie spełni w tm wypadku moich oczekiwań... nie chcę robić ślicznych naturopodobnych wosów.. ale dynamiczna bryłę leżącą w całości ;)

 

Dzieki za kommenty

Napisano

asblaze - trast mi - flex is de best soluszyn for you :) nie wiem w jakim maxie robisz ale chyba w jakimś nowszym ( sądząc po manipulatorach ), dlatego też posiedz trochę nad flexem i się zdziwisz jego możliwościami- jak dobrze ustawisz parametry to nie będziesz musiał się niczym więcej przejmować bo fleksio Cię zastąpi we wszystkim

pozdrawiam

dont giwap - kip łorkin

Napisano

Dzięki... sorki za następujace błedy ortograficzne... ale troche się rozpiszę.. :)

 

Jaras i Facjalis... może się mylę, a jesli tak, to proszę, wyprowadźcie mnie z błedu.

 

Z fleksem robiłem expreymenty też dla tych włosów. Moje wnioski (może błędne)są następujące.

 

Nie mozna ustawić FLEXA tak, żeby spełniał swoją rolęw czasie trwania całego klipu. Jeśli ustawi sie modyfikator żeby prawidłowo reagował na małych ruchach, takich jak obrót głowy w miejscu (jaki jest na poczatku animacji) to przy szybkiej jeździe włosy rozciagna się na długość ogona komety ;)

Jeśli zaś za sytuacjie wyjsciową przyjmiemy szybka jazdę... to przy delikatnych ruchach ani drgną...

Kolejnym problemem są kolizje... fajnie lala wyglądała w pędzie... z łysym czołem, kiedy grzywka wystawała jej z potylicy ;)

Jedyny sposób zeby sobie z tym dać radę, to animować siłę flexa podczas animacji ale to nie rozwiązałoby 2 problemów.... siły odśrodkowej przy obrotach i jednolitej reakcji wszystkich wertexów.

 

Znacie może jakiś sposób któy rozwiąże przystkie wspomniane problemy, (oprócz tego który zastosowałem ;) ???

 

Jaras.... jeszcze muszę zrobic mimike twarzy i celu oczu (tez nie bedzie widać) dokończyć świat.... ustawic jakies oswietlenie, zrobić podsynchrony, sekwencje początkową i końcową, znaleść czas dla żony, a na koniec wyrenderować.

 

Nie poddaje się... czasu tylko coraz mniej ;) aaaa Pracuje na 6 trialu, ale nie zastosowałem patentów których nie ma w 4. Ta wersja z reszta wystąpi w sekwencji końcowej jako Learning edition ;)

 

Dzięki

Napisano

asblaze - nie wiem jaką masz koncepcję na całość animy ale ja bym to zrobił w ... nocnej scenerii ... - dookoła jakieś pseudo-trybuny (ledwo-co-widoczne) kilka mocnych flar u góry (niby reflektory) które skutecznie przytłumią wszystkie bugi :) i w tej scenerii tańcząca panienka ...

Napisano

hm... koncepcja jest wyżej... albo stronę wczesniej... koło kluczy ;)

napisz co myslisz :)

 

Też o tym myślałem... dokładnie tak... ale wg mnie pozbawione bedzie "pazurka" ;)

Napisano

sorry nie czytalem poprzednich commentsów :) jeżeli masz na myśli ten dzienny render ... to zrób lepiej nocny :) uwierz mi - flary dodają dużego realizmu a oprócz tetgo ... umiejętnie użyte ukrywają wszystkie bugi- tis is maj opinion of kors :)

p.s. poza tym parujący oddech lepiej będzie widoczny

p.s.2 wy***dol te choinki :)

Napisano

No od realizmu chce własnie uciec... dlatego wszystko tak płasko na nim wygląda ;) z oddechem pewnie nie zdążę... ale zobaczę... jest ostatni na liście:)

 

PS:: eeeeee choinki???? mają być puste pola??? hm... :(

Napisano

nie puste pola - tylko trybuny + reflektory bijące po oczach flarami

p.s. nie sugeruj się wcale moją opinią - to czysta fantasmagoria :)

p.s.2 nawet mogłoby być puste lodowisko ... z reflektorami ( niby rozgrzewka do prawdziwego występu ) - trzeba dorobić tylko jakąś ideologię i umiejętnie ją sprzedać :)

p.s.3 nie uciekaj od realizmu !

Napisano

Nie wiem czy sprawa włosów jest jeszcze aktualna oraz nie wiem jak spisują się Tobie kości (ponad 2Mb to na mój modem za dużo - jeszcze tepsa nie wiedziała by na co kase wydać :) ale jeśli chodzi o Flex to można je (włosy) bardzo łatwo zrobić:

w Edit poly zaznaczasz wszystkie werteksy (końcówki włosów) i włączasz Soft seletion (tak by w środku były niezaznaczone, u mnie fallof ok. 9) a później to już tylko ustawiasz Flexa :)

Napisano

NO dzięki (A)^2 :) sprawa aktualna , ale chyba cośnei tak mam, bo maszyna mi pada przy ustawianu tego... zobaczymy... w sumie nie bedzie zbliżeń włosów ;)

Napisano

Hmm... faktycznie gra niewarta świeczki... przy takim nakładzie pracy, wfekt nadal pozostawia wiele do życzenia. Moja rada? Morf. Ustawiasz ekstrema dla włosów (tak, aby nie wcinały się w czachę) i animujesz kilka suwaczków. Może nie będzie takich subtelności, jak teraz, ale najważniejsze deformacje na pewno uchwycisz i co najważniejsze... będą bardziej widoczne dla widza, a o to tutaj chodzi. Co z tego, że włożysz 10h w animkę jak nikt tego nie doceni. Lepiej walnij kilka trafionych morfów, które każdy wyłapie. Tyle na temat włosów.

Napisano

Gratuluje ukonczenia i fajnej oprawy animacji :)

 

Nie podobaja mi sie tylko dwa momenty:

- Jak zaczyna taniec powinienes dac jej z pol sekundy na zalapanie, ze magnetofon rozpoczal muzyke. Jednak reagujemy z pewnym opoznieniem. No i widza bys lepiej przygotowal do sceny tanca, a tak rwane to..

- koncowa scena z balwanem raczej zbedna, znowu troche rwana. Bym juz nie zmienial trajektorii kamery i spokojnie dal wleciec napisom

 

poza tym, git :)

Napisano

to co powiem bedzie troche dziwne ale coz ... raz na jakis czas mozna wlaczyc wazeline w poscie wiec tak :

 

Wiesz ze wygrales juz ta bitwe ? ;)

Dla mnie super chociaz po trochu sie zgadzam z panem wyzej. Nie zmienia to faktu ze jest naprawde bardzo dobrze , i mam nadzieje ze wygrasz.

 

Powodzenia

Napisano

gratulacje asblaze... dotrwales do konca.. i jak Klicek juz smial zauwazyc... chyba wygrales :D

 

animacja podoba mi sie... efekt mniodzio... krytyka zbedna bo wiem ile to wysilku kosztuje w tak krotkim czasie :D

 

to kiedy pijemy szampana? :P

Napisano

No z animacja kamery mam jeszcze problemy, chyba przerzucę sie na kamere bez celu.

No jesli chodzi o 2 ujęcie, to było sterowane na pewne opóźnienie, ale no co mam powiedzieć???? nie wyszło ;)

 

Nie chciałbym wygrywac w takim stylu.... czekam na konkurencję ;)

Napisano

animacja postaci bardzo mi się podoba ! gratulacje ... ale miałeś dać inne zakończenie :( pisałeś że załamie się lód itp. a tu dałeś jakiegoś bałwanka :)

ogólnie - respekt bo odwaliłeś kawał roboty

pozdrawiam

Napisano

Lily.. dzięki... jednak jest to niemozliwe, bo inaczej nie byłoby zaznaczone jako link, a poza tym ZAWSZE sprawdzam swoje linki ;)

Musiał byc jakiś błąd w stronie forum... :) przepraszam ;)

Napisano
Lily.. dzięki... jednak jest to niemozliwe, bo inaczej nie byłoby zaznaczone jako link, a poza tym ZAWSZE sprawdzam swoje linki ;)

Musiał byc jakiś błąd w stronie forum... :) przepraszam ;)

 

 

...a jednak nadal sa złe slashe ;]

 

pzdr...

Napisano
Lily.. dzięki... jednak jest to niemozliwe, bo inaczej nie byłoby zaznaczone jako link, a poza tym ZAWSZE sprawdzam swoje linki ;)

Musiał byc jakiś błąd w stronie forum... :) przepraszam ;)

jak wyzej ;)



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności