jaras Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 coś mi się nie widzą te włosy :( w niektórych miejscach jakoś nienaturalnie się zachowują. Próbowałeś podpinać Flexa do włosów zamiast kości ? jak na takie włosy to myślę że wystarczyło by w zupełności . pozdrawiam
F/X Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 Ja prpoponuję shaga. Sam siedze nad nim ze 2 tygodnie i jest bardzo dobry. A co do tych włosów to nie zbyt mnie przekonują. p.s Gra naprawdę była warta świeczki:)
asblaze Napisano 10 Grudzień 2004 Autor Napisano 10 Grudzień 2004 Jaras... próblowałem... ale flex ma to do siebie ze rozciaga siatkę... więc odpada... (chyba że znasza jakiś sposób pełnej kontroli nad nim ;) F/X... Shag nie spełni w tm wypadku moich oczekiwań... nie chcę robić ślicznych naturopodobnych wosów.. ale dynamiczna bryłę leżącą w całości ;) Dzieki za kommenty
Reanimator Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 Nie no, prawie w ogole animacji tych wlosow nie widac i rzeczywiscie Flex bylby chyba lepszy. Przy odpowiednich ustawieniach nie rozciaga, tylko wygina.
jaras Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 asblaze - trast mi - flex is de best soluszyn for you :) nie wiem w jakim maxie robisz ale chyba w jakimś nowszym ( sądząc po manipulatorach ), dlatego też posiedz trochę nad flexem i się zdziwisz jego możliwościami- jak dobrze ustawisz parametry to nie będziesz musiał się niczym więcej przejmować bo fleksio Cię zastąpi we wszystkim pozdrawiam dont giwap - kip łorkin
asblaze Napisano 10 Grudzień 2004 Autor Napisano 10 Grudzień 2004 Dzięki... sorki za następujace błedy ortograficzne... ale troche się rozpiszę.. :) Jaras i Facjalis... może się mylę, a jesli tak, to proszę, wyprowadźcie mnie z błedu. Z fleksem robiłem expreymenty też dla tych włosów. Moje wnioski (może błędne)są następujące. Nie mozna ustawić FLEXA tak, żeby spełniał swoją rolęw czasie trwania całego klipu. Jeśli ustawi sie modyfikator żeby prawidłowo reagował na małych ruchach, takich jak obrót głowy w miejscu (jaki jest na poczatku animacji) to przy szybkiej jeździe włosy rozciagna się na długość ogona komety ;) Jeśli zaś za sytuacjie wyjsciową przyjmiemy szybka jazdę... to przy delikatnych ruchach ani drgną... Kolejnym problemem są kolizje... fajnie lala wyglądała w pędzie... z łysym czołem, kiedy grzywka wystawała jej z potylicy ;) Jedyny sposób zeby sobie z tym dać radę, to animować siłę flexa podczas animacji ale to nie rozwiązałoby 2 problemów.... siły odśrodkowej przy obrotach i jednolitej reakcji wszystkich wertexów. Znacie może jakiś sposób któy rozwiąże przystkie wspomniane problemy, (oprócz tego który zastosowałem ;) ??? Jaras.... jeszcze muszę zrobic mimike twarzy i celu oczu (tez nie bedzie widać) dokończyć świat.... ustawic jakies oswietlenie, zrobić podsynchrony, sekwencje początkową i końcową, znaleść czas dla żony, a na koniec wyrenderować. Nie poddaje się... czasu tylko coraz mniej ;) aaaa Pracuje na 6 trialu, ale nie zastosowałem patentów których nie ma w 4. Ta wersja z reszta wystąpi w sekwencji końcowej jako Learning edition ;) Dzięki
asblaze Napisano 10 Grudzień 2004 Autor Napisano 10 Grudzień 2004 UPS.... przyznaje sie bez bicia... zrobie 2 wersjez flexem ;)
jaras Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 asblaze - nie wiem jaką masz koncepcję na całość animy ale ja bym to zrobił w ... nocnej scenerii ... - dookoła jakieś pseudo-trybuny (ledwo-co-widoczne) kilka mocnych flar u góry (niby reflektory) które skutecznie przytłumią wszystkie bugi :) i w tej scenerii tańcząca panienka ...
asblaze Napisano 10 Grudzień 2004 Autor Napisano 10 Grudzień 2004 hm... koncepcja jest wyżej... albo stronę wczesniej... koło kluczy ;) napisz co myslisz :) Też o tym myślałem... dokładnie tak... ale wg mnie pozbawione bedzie "pazurka" ;)
jaras Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 sorry nie czytalem poprzednich commentsów :) jeżeli masz na myśli ten dzienny render ... to zrób lepiej nocny :) uwierz mi - flary dodają dużego realizmu a oprócz tetgo ... umiejętnie użyte ukrywają wszystkie bugi- tis is maj opinion of kors :) p.s. poza tym parujący oddech lepiej będzie widoczny p.s.2 wy***dol te choinki :)
asblaze Napisano 10 Grudzień 2004 Autor Napisano 10 Grudzień 2004 No od realizmu chce własnie uciec... dlatego wszystko tak płasko na nim wygląda ;) z oddechem pewnie nie zdążę... ale zobaczę... jest ostatni na liście:) PS:: eeeeee choinki???? mają być puste pola??? hm... :(
jaras Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 nie puste pola - tylko trybuny + reflektory bijące po oczach flarami p.s. nie sugeruj się wcale moją opinią - to czysta fantasmagoria :) p.s.2 nawet mogłoby być puste lodowisko ... z reflektorami ( niby rozgrzewka do prawdziwego występu ) - trzeba dorobić tylko jakąś ideologię i umiejętnie ją sprzedać :) p.s.3 nie uciekaj od realizmu !
andy_a Napisano 11 Grudzień 2004 Napisano 11 Grudzień 2004 Nie wiem czy sprawa włosów jest jeszcze aktualna oraz nie wiem jak spisują się Tobie kości (ponad 2Mb to na mój modem za dużo - jeszcze tepsa nie wiedziała by na co kase wydać :) ale jeśli chodzi o Flex to można je (włosy) bardzo łatwo zrobić: w Edit poly zaznaczasz wszystkie werteksy (końcówki włosów) i włączasz Soft seletion (tak by w środku były niezaznaczone, u mnie fallof ok. 9) a później to już tylko ustawiasz Flexa :)
asblaze Napisano 11 Grudzień 2004 Autor Napisano 11 Grudzień 2004 NO dzięki (A)^2 :) sprawa aktualna , ale chyba cośnei tak mam, bo maszyna mi pada przy ustawianu tego... zobaczymy... w sumie nie bedzie zbliżeń włosów ;)
andy_a Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 To wyłącz sobei Flex'a w viewpoincie :) (bo jak się od tyłu animkę puszcza to rzęzi:)
Kris_R Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 Hmm... faktycznie gra niewarta świeczki... przy takim nakładzie pracy, wfekt nadal pozostawia wiele do życzenia. Moja rada? Morf. Ustawiasz ekstrema dla włosów (tak, aby nie wcinały się w czachę) i animujesz kilka suwaczków. Może nie będzie takich subtelności, jak teraz, ale najważniejsze deformacje na pewno uchwycisz i co najważniejsze... będą bardziej widoczne dla widza, a o to tutaj chodzi. Co z tego, że włożysz 10h w animkę jak nikt tego nie doceni. Lepiej walnij kilka trafionych morfów, które każdy wyłapie. Tyle na temat włosów.
asblaze Napisano 12 Grudzień 2004 Autor Napisano 12 Grudzień 2004 dzięki.... to jest pomysł :) jak zdążę to to zrealizuje :)
asblaze Napisano 19 Grudzień 2004 Autor Napisano 19 Grudzień 2004 Witam... to chyba mój ostatni post w tym wątku... no może przedostatni bo pewnie bedą jakies pytania. Zapraszam wszystkich to pierwszego postu: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=8742 Tam znajdziecie link do finalnej wersji bitwy. Pozdrawiam i dziękuję. asblaze
leander Napisano 19 Grudzień 2004 Napisano 19 Grudzień 2004 Gratuluje ukonczenia i fajnej oprawy animacji :) Nie podobaja mi sie tylko dwa momenty: - Jak zaczyna taniec powinienes dac jej z pol sekundy na zalapanie, ze magnetofon rozpoczal muzyke. Jednak reagujemy z pewnym opoznieniem. No i widza bys lepiej przygotowal do sceny tanca, a tak rwane to.. - koncowa scena z balwanem raczej zbedna, znowu troche rwana. Bym juz nie zmienial trajektorii kamery i spokojnie dal wleciec napisom poza tym, git :)
KLICEK Napisano 20 Grudzień 2004 Napisano 20 Grudzień 2004 to co powiem bedzie troche dziwne ale coz ... raz na jakis czas mozna wlaczyc wazeline w poscie wiec tak : Wiesz ze wygrales juz ta bitwe ? ;) Dla mnie super chociaz po trochu sie zgadzam z panem wyzej. Nie zmienia to faktu ze jest naprawde bardzo dobrze , i mam nadzieje ze wygrasz. Powodzenia
Arnet Napisano 20 Grudzień 2004 Napisano 20 Grudzień 2004 gratulacje asblaze... dotrwales do konca.. i jak Klicek juz smial zauwazyc... chyba wygrales :D animacja podoba mi sie... efekt mniodzio... krytyka zbedna bo wiem ile to wysilku kosztuje w tak krotkim czasie :D to kiedy pijemy szampana? :P
asblaze Napisano 20 Grudzień 2004 Autor Napisano 20 Grudzień 2004 No z animacja kamery mam jeszcze problemy, chyba przerzucę sie na kamere bez celu. No jesli chodzi o 2 ujęcie, to było sterowane na pewne opóźnienie, ale no co mam powiedzieć???? nie wyszło ;) Nie chciałbym wygrywac w takim stylu.... czekam na konkurencję ;)
jaras Napisano 20 Grudzień 2004 Napisano 20 Grudzień 2004 animacja postaci bardzo mi się podoba ! gratulacje ... ale miałeś dać inne zakończenie :( pisałeś że załamie się lód itp. a tu dałeś jakiegoś bałwanka :) ogólnie - respekt bo odwaliłeś kawał roboty pozdrawiam
asblaze Napisano 20 Grudzień 2004 Autor Napisano 20 Grudzień 2004 no miałęm... ale czas sie skończył.. poza tym, jakos nie pasowało mi to do koncepcji ujęć :)
darkelf Napisano 20 Grudzień 2004 Napisano 20 Grudzień 2004 urzekles mnie konsewencja w dazeniu do celu.
illy Napisano 21 Grudzień 2004 Napisano 21 Grudzień 2004 linczek nie dziala, odwrotnie slashe sa: http://www.asblaze.com/forum3d/final_asblaze_lo.avi tak powinno byc w obydwu
asblaze Napisano 21 Grudzień 2004 Autor Napisano 21 Grudzień 2004 Lily.. dzięki... jednak jest to niemozliwe, bo inaczej nie byłoby zaznaczone jako link, a poza tym ZAWSZE sprawdzam swoje linki ;) Musiał byc jakiś błąd w stronie forum... :) przepraszam ;)
Yansen Napisano 22 Grudzień 2004 Napisano 22 Grudzień 2004 I to ma być film polski! A gdzie słowo ku... !!! Ani razu się nie pojawia! Zdyskwalifikować za niezgodność z Poskimi standardami kultury ;-P.
Amrun Napisano 22 Grudzień 2004 Napisano 22 Grudzień 2004 Lily.. dzięki... jednak jest to niemozliwe, bo inaczej nie byłoby zaznaczone jako link, a poza tym ZAWSZE sprawdzam swoje linki ;) Musiał byc jakiś błąd w stronie forum... :) przepraszam ;) ...a jednak nadal sa złe slashe ;] pzdr...
asblaze Napisano 22 Grudzień 2004 Autor Napisano 22 Grudzień 2004 Lily.. dzięki... jednak jest to niemozliwe, bo inaczej nie byłoby zaznaczone jako link, a poza tym ZAWSZE sprawdzam swoje linki ;) Musiał byc jakiś błąd w stronie forum... :) przepraszam ;) jak wyzej ;)
asblaze Napisano 28 Lipiec 2009 Autor Napisano 28 Lipiec 2009 sorka za refresha, jakby kto szukał klipu to jest tu: http://www.youtube.com/user/asblaze
tweety Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 uooha! 2004 rok... pierwsze piwo max3d wtedy się polało ;)
Rekomendowane odpowiedzi