Jump to content

Blender - wygładzanie powierzchni ciała


nomi321
 Share

Recommended Posts

Witam. Nie wiem czy to jest odpowiedni dział ale nie znalazłem bardziej pasującego. Zajmuje się grafiką od bardzo niedawna ( jako hobby). Mam zamiar zrobić trochę modeli i następnie zrobić z nich grę w CE3. Zacząłem tworzyć postać do tej gry. Skończyłem właśnie fazę modelingu i chciałbym prosić o opinie. Zastanawiam się nad wygładzeniem głowy postaci, ponieważ jest trochę kanciasta. Problemem jest jednak optymalizacja gry. Silnik zaleca tworzenie postaci składających się z 4-16k trójkątów. Moja postać ma ich 5600. Po wygładzeniu twarzy ma ich już 11200. Trzeba także uwzględnić to, że ubrania będą robione oddzielnie, co daje dodatkowe kilka tysięcy trójkątów. Po przekroczeniu 16k postać będzie bardzo wymagająca i w efekcie gra pójdzie tylko na lepszych komputerach. Ja nie widzę dużej różnicy, dlatego proszę o opinie. W grze nie będzie żadnych emocji twarzy.

[ATTACH=CONFIG]91018[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]91017[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]91019[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]91020[/ATTACH]

Link to comment
Share on other sites

Zrobiłem LP. Gra też będzie miała grafikę LP. Reszta ciała po wygładzeniu wygląda ładnie, ale dla optymalizacji tego nie będę robił. Zastanawiam się jeszcze czy nie pobrać jakiegoś darmowego modelu postaci.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy