Gość RafalPL Napisano 9 Lipiec 2013 Napisano 9 Lipiec 2013 (edytowane) Zakup Otóż postanowiłem zmienić moje wysłużone Quadro 600 z powodów już niewystarczającej wydajności, nie kupowałem tym razem karty z rodziny Quadro ponieważ w 3D Max 2013 różnica się zatarła na tyle ze nie opłaca się walić setek dolarów w coś co będzie działać tak samo jak nie gorzej od zwykłych kart. Dlaczego nie 780 ponieważ buduje dom i każdy wie ze to skarbonka bez dna. Zdjęcia Platforma testowa I7 3930k 4.2GHz 32GB Ram ddr3 1600MHz SSD intel X25-M + Seagate Windows 7 x64 3D MAX 2014 X64 i Wspomniany GTX 770 SC od EVGA Rozdzielczość 1980x1080 Na czym testowałem Mars Planet 10.292.472 Poly Q600 Shaded 10 Realistic 3.5/5.5 Wireframe 22/24 GTX 770 Shaded 86/94 Realistic 39/42 Wireframe 85/92 Terrian no rock 8.388.608 Poly Q600 Shaded 29/32 Realistic 14/15 Wireframe 52/62 GTX 770 Shaded 347/586 Realistic 318/529 Wireframe 161/407 Uniwerse s3 Spaceship no Texture 574.592 Poly Q600 Shaded 39/41 Realistic 32/28 Wireframe 52/56 GTX 770 Shaded 240/319 Realistic 281/291 Wireframe 306/286 Moderm Home no Finish 19.865.949 Poly Q600 Shaded 12/30 Realistic 6/11 Wireframe 3/15 GTX 770 Shaded 22/61 Realistic 24/80 Wireframe 15/50 Temperatury Pracy Podsumowanie Karta jest bardzo wydajna, wszystko działa stabilnie i szybko w dodatku komputer położony jest na biurku w odległości 80 cm od uszu i nic nie słychać jestem pełen podziwu ze taka mocna konstrukcja działa tak cicho. Mogę polecić każdemu jest to zakup godny uwagi a na dodatek gdy zarejestrujemy produkt na stronie producenta dostaniemy za FREE Backplate oraz gre Clancy's Splinter Cell Blacklist kartę zakupiłem na stronie EVGA.com Edytowane 10 Lipiec 2013 przez RafalPL
Predator Napisano 10 Lipiec 2013 Napisano 10 Lipiec 2013 Dzięki za kolejny tekścik ,a jak jest z jakością pracy między tymi kartami?
Mario Napisano 10 Lipiec 2013 Napisano 10 Lipiec 2013 Witam, Czy możesz przetestować scenę City01-V1d http://www.2shared.com/file/4916332/27c6b026/City01-V1d.html stary wątek na: http://www.evermotion.org/vbulletin/showthread.php?t=72251 Pozdrawiam Mario
Gość RafalPL Napisano 10 Lipiec 2013 Napisano 10 Lipiec 2013 (edytowane) Jakość przemawia za GTX 770 widzę ze max 2014 działa lepiej z GTX nie ma przycięć, wszystko działa tak samo jak na Quadro lecz 10x płynniej. Edytowane 10 Lipiec 2013 przez RafalPL
Gość RafalPL Napisano 10 Lipiec 2013 Napisano 10 Lipiec 2013 Witam, Czy możesz przetestować scenę City01-V1d http://www.2shared.com/file/4916332/27c6b026/City01-V1d.html stary wątek na: http://www.evermotion.org/vbulletin/showthread.php?t=72251 Mario Wiec test przedstawia się następująco. Shaded min FPS 29.8 max 101.5 Wereframe min 36 max 114.8 Realistic min 24 max 66 Pozdrawiam
Mario Napisano 11 Lipiec 2013 Napisano 11 Lipiec 2013 A możesz jeszcze podać czas przejścia wszystkich klatek dla poszczególnych trybów? Pozdrawiam Mario
deshu Napisano 11 Lipiec 2013 Napisano 11 Lipiec 2013 A ja mam pytanie - czy jeżeli masz napisane powiedzmy 500 klatek, to jest to oszacowana liczba jaką karta jest w stanie wyrenderować (bo ma zapas mocy), czy faktyczna liczba renderowanych klatek na sekundę? Byłoby trochę głupio, gdyby na prawdę tyle renderowała, bo i tak powyżej 80 nie zauważysz różnicy, a prąd żre:)
veti Napisano 11 Lipiec 2013 Napisano 11 Lipiec 2013 A ja mam pytanie - czy jeżeli masz napisane powiedzmy 500 klatek, to jest to oszacowana liczba jaką karta jest w stanie wyrenderować (bo ma zapas mocy), czy faktyczna liczba renderowanych klatek na sekundę? Byłoby trochę głupio, gdyby na prawdę tyle renderowała, bo i tak powyżej 80 nie zauważysz różnicy, a prąd żre:) Jest to faktyczna liczba renderowanych klatek. Żeby ograniczyć tą ilość trzeba by włączyć V-Sync w ustawieniach sterownika - powinno zadziałać.
deshu Napisano 11 Lipiec 2013 Napisano 11 Lipiec 2013 A jaki jest sens renderowania tych wszystkich klatek?
Gość RafalPL Napisano 11 Lipiec 2013 Napisano 11 Lipiec 2013 A możesz jeszcze podać czas przejścia wszystkich klatek dla poszczególnych trybów? Pozdrawiam Mario 1. 16.2s 2. 15.8 3. 17.9
kitamo Napisano 8 Sierpień 2013 Napisano 8 Sierpień 2013 A jaki jest sens renderowania tych wszystkich klatek? Zaden, ale okreslic w ten sposob mozna wydajnosc. Dlatego sensownie jest uzywac vsync bo przy tych konstrukcjach spda znacznie zuzycie energii w lzejszych scenach.
kielbasa Napisano 27 Listopad 2013 Napisano 27 Listopad 2013 (edytowane) Dziwnie z tym Quadro. Przy niewielkich scenach widac bardzo duza roznice na jej niekorzysc, a im wiecej polys, tym roznice sie zaczynaja zacierac. Tak jakby trzymala rowny, sredni poziom. Mysle, ze ta duza wydajnosc GTXa jest tez za sprawa nowego maxa, ktory ewidentnie sie poprawil w obsludze scen o duzej ilosci polygonow, ale i tez poprawil obsluge nowych Geforcow na dx11. Ja na desktopie, na Maxie 2012 mialem ostatnio scene 5mln polys, bylo to wnetrze muzeum w industrialnym stylu, z maszynami, czyli duzo roznych obiektow. Na tamtym komputerze jest zamontowany 6870 ATI i phenom 4 rdzeniowy. Statystki w oknie oscylowaly wokol 6-7 fps w trybie shaded. Ta sama scena na laptopie i5 z jakims geforcem 525 chodzila tak, ze wlasciwie nie dalo sie na niej pracowac. Ale jak odpalilem na laptopie ta scene w Maxie 2014, to chodzila 2 razy plynniej niz na moim desktopie w Maxie 2012.. Tu np quadro 600 pokonuje test w Maya prawie dwa razy szybciej niz gtx670... Edytowane 27 Listopad 2013 przez kielbasa
Gość RafalPL Napisano 28 Listopad 2013 Napisano 28 Listopad 2013 w 3d max Geforce sa faworyzowane a w Majce Radeony
Kramon Napisano 28 Listopad 2013 Napisano 28 Listopad 2013 Generalnie to Radeony są dużo lepsze w OpenGL niż GTX'y więc... tam gdzie openGL tam radeony są lepsze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się