Zernat Napisano 11 Lipiec 2013 Napisano 11 Lipiec 2013 Witam, bawię się w Maxie 2012 i Vray'u 2.3 Jednak nie potrafię zmusić VRay'a RT do wyrenderowania Vray Hair and Fur. Przerobiłem już wszystko z tego tematu: http://forums.cgarchitect.com/65659-problem-hair-fur.html Ale niestety nic nie działa :/ A te pluginy to mam już załadowane od początku. Gdyby mógł mi ktoś pomóc to będę wdzięczny :) Pozdrawiam
mrkrzysiek Napisano 18 Lipiec 2013 Napisano 18 Lipiec 2013 http://www.spot3d.com/vray/help/rt100/unsupported_features.htm
Traitor Napisano 18 Lipiec 2013 Napisano 18 Lipiec 2013 A wie ktos moze jak zrobic by animowany hair&fur nie mrugal podczas renderingu sekwencji klatek w scanline lub vray?
jaras Napisano 18 Lipiec 2013 Napisano 18 Lipiec 2013 podbij sampling w cieniach swiateł (hair shadow map )
Traitor Napisano 18 Lipiec 2013 Napisano 18 Lipiec 2013 Tyle, ze one flikaja co ktoras klatke nawet jak nie ma w scenie wlaczonych cieni, gi itp.:)
Zernat Napisano 20 Lipiec 2013 Autor Napisano 20 Lipiec 2013 http://www.spot3d.com/vray/help/rt100/unsupported_features.htm Czyli są one w 100% nie wspierane ? Jednak z tego co znalazłem po googlach to niektórym udało się to włączyć ;( Tyle, ze one flikaja co ktoras klatke nawet jak nie ma w scenie wlaczonych cieni, gi itp.:) Jeśli mówisz o świetle na nich to zaznacz przy prepassach coś tam z "Get From Camera" nie mam jak teraz sprawdzić ale to powoduje że sample są zbierane rzadziej przez co światło nie skacze. A jeśli mówisz o skokach samego futra, to zapewne powoduje to jeden z obiektów które są zaznaczone do kolizji z włosami. Gdy miałem moje futro w kolizji z powiekami, to gdy one mrugały to futro wariowało, wystarczyło usunąć powieki z kolizji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się