Gość mariahelena Napisano 14 Lipiec 2013 Napisano 14 Lipiec 2013 Zaraz wybuchnę, za mało we mnie cierpliwości, ale kompletnie nie mogę sobie poradzić z tym problemem - kiedy włączam bezproblemowo zainstalowanego 3ds maxa, pojawia mi się komunikat: 'trwa sprawdzanie licencji...' ('please wait while your license is beindg verified'. I powiadomienie, że program Autodesk component przestał działać. Co robić? Przeinstalowywanie i pobieranie innych wersji nie pomaga. Błagam o pomoc!
Zernat Napisano 14 Lipiec 2013 Napisano 14 Lipiec 2013 Czyżbyś może wyłączał w "msconfigu" usługę "FLEXnet Licensing Service" ? Musi być ona włączona aby poprawnie zweryfikować licencję.
Gość mariahelena Napisano 14 Lipiec 2013 Napisano 14 Lipiec 2013 Czyżbyś może wyłączał w "msconfigu" usługę "FLEXnet Licensing Service" ? Musi być ona włączona aby poprawnie zweryfikować licencję. Oj nie wiem, chyba nic nie wyłączałam, ale gdzie mogłabym to włączyć?
Traitor Napisano 14 Lipiec 2013 Napisano 14 Lipiec 2013 W razie problemow masz przeciez Activation Code z Autodesku ktory otrzymujesz mailem. Jezeli licencja z automatu nie zadziala, to wg instrukcji nalezy wpisac Activation Code z maila.
Gość mariahelena Napisano 14 Lipiec 2013 Napisano 14 Lipiec 2013 Licencja niby działa, wszystko się normalnie instaluje i jest ok, dopiero gdy włączam zainstalowany już program, nagle zaczyna sprawdzać licencję i się zawiesza
Dynamico Napisano 14 Lipiec 2013 Napisano 14 Lipiec 2013 Nie wiem jaki u Ciebie system ale np. XP + Norton Antivirus swego czasu skutecznie uniemożliwiał mi zarejestrowanie legalnego Maxa.
Traitor Napisano 14 Lipiec 2013 Napisano 14 Lipiec 2013 Sprawdz czy masz maxa ustawionego jako wyjatek w parametrach Firewall
Zernat Napisano 14 Lipiec 2013 Napisano 14 Lipiec 2013 Usługę wyłącza się w msconfig'u którego możesz włączyć poprzez Windowsowe "uruchom", ale skoro go nie dotykałaś to powinno być w porządku. Druga sprawa to (jeśli ci nic maxa nie blokuje) możliwość tego, że Autodesk może mieć problemy z serwerem odpowiadającym za licencje, pamiętam, że mi kiedyś też przez jakiś dzień nie chciał przyjąć kodu a potem wszystko się magicznie naprawiło.
Traitor Napisano 15 Lipiec 2013 Napisano 15 Lipiec 2013 Moze zwyczajnie napisac do dealera? To chyba najprostsze rozwiazanie.
wertjacek Napisano 15 Lipiec 2013 Napisano 15 Lipiec 2013 Start>>>uruchom>>services.msc i ok Odnajdź FLEXnet Licensing Service dwuklik na tym i oblukaj czy masz to uruchomione. Swoja droga pamietam jak zainstalowalem obok maxa 32bitowego maxa na 64bit.Wystąpił jakis konflikt bo okazalo sie że usluga Flexnet zdublowala sie na 32 i 64bit.Maxiu 64bitowy odpalał sie z tym komunikatem jak u kolegi pytajacego.problem do tego stopnia był upierdliwy że musialem wyinstalować (nie reinstalować) cały program,po czym zainstalowć jeszcze raz.Zniknęlo po tym i wiecej nie wrociło :)
Gość mariahelena Napisano 18 Lipiec 2013 Napisano 18 Lipiec 2013 uff, działa przy wyłączonym necie, dziękuję za wszelkie sugestie ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się