Skocz do zawartości

Sprawdzanie licencji


Rekomendowane odpowiedzi

Gość mariahelena
Napisano

Zaraz wybuchnę, za mało we mnie cierpliwości, ale kompletnie nie mogę sobie poradzić z tym problemem - kiedy włączam bezproblemowo zainstalowanego 3ds maxa, pojawia mi się komunikat: 'trwa sprawdzanie licencji...' ('please wait while your license is beindg verified'. I powiadomienie, że program Autodesk component przestał działać. Co robić? Przeinstalowywanie i pobieranie innych wersji nie pomaga. Błagam o pomoc!

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Czyżbyś może wyłączał w "msconfigu" usługę "FLEXnet Licensing Service" ? Musi być ona włączona aby poprawnie zweryfikować licencję.

Gość mariahelena
Napisano
Czyżbyś może wyłączał w "msconfigu" usługę "FLEXnet Licensing Service" ? Musi być ona włączona aby poprawnie zweryfikować licencję.

 

 

Oj nie wiem, chyba nic nie wyłączałam, ale gdzie mogłabym to włączyć?

Napisano

W razie problemow masz przeciez Activation Code z Autodesku ktory otrzymujesz mailem. Jezeli licencja z automatu nie zadziala, to wg instrukcji nalezy wpisac Activation Code z maila.

Gość mariahelena
Napisano

Licencja niby działa, wszystko się normalnie instaluje i jest ok, dopiero gdy włączam zainstalowany już program, nagle zaczyna sprawdzać licencję i się zawiesza

Napisano

Usługę wyłącza się w msconfig'u którego możesz włączyć poprzez Windowsowe "uruchom", ale skoro go nie dotykałaś to powinno być w porządku.

 

Druga sprawa to (jeśli ci nic maxa nie blokuje) możliwość tego, że Autodesk może mieć problemy z serwerem odpowiadającym za licencje, pamiętam, że mi kiedyś też przez jakiś dzień nie chciał przyjąć kodu a potem wszystko się magicznie naprawiło.

Napisano

Start>>>uruchom>>services.msc i ok

Odnajdź FLEXnet Licensing Service dwuklik na tym i oblukaj czy masz to uruchomione.

 

Swoja droga pamietam jak zainstalowalem obok maxa 32bitowego maxa na 64bit.Wystąpił jakis konflikt bo okazalo sie że usluga Flexnet zdublowala sie na 32 i 64bit.Maxiu 64bitowy odpalał sie z tym komunikatem jak u kolegi pytajacego.problem do tego stopnia był upierdliwy że musialem wyinstalować (nie reinstalować) cały program,po czym zainstalowć jeszcze raz.Zniknęlo po tym i wiecej nie wrociło :)

Gość mariahelena
Napisano

uff, działa przy wyłączonym necie, dziękuję za wszelkie sugestie ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności