Napisano 17 Lipiec 201311 l Jakiś czas temu z kolegą robiłem projekt bazujący na haśle STEAMPUNK/CAPTAIN NEMO. Miała to być wizualizacja pokoju, który znajduje się pod wodą. Troche czas zajeło zebranie referencji. Modelowanie było samą czystą przyjemnośćią. Pre-rendery i masa testów niestety nie była już tak przyjemna jak modelowanie. Wiele nocy było dla nas koszmarem. Może i nie wyszedł z tego turbo-realistyczny obrazek, ale chcieliśmy nadać tej wizualizacji połownicznie bajkowy klimat. Mamy nadzieję, że wam się spodoba. ! Obraz umieszczony na ścianie jest własnością concepciarza : http://north.cgsociety.org/gallery/ ENJOY ! WIRE: WCZEŚNIEJSZE UŁOŻENIE MODELI + INNE ELEMENTY POKOJU, KTÓRE NIE BYŁY ZAAKCEPTOWANE: EFEKT KOŃCOWY:
Napisano 17 Lipiec 201311 l Podoba mi się , fajny klimat tylko zastanawiam się nad oświetleniem. Skąd się bierze światło oświetlające wnętrze, bo wygląda na to że nie z tych małych żaróweczek.
Napisano 17 Lipiec 201311 l bardzo fajny klimat, trochę dziwnych blędów , nieblędów. dziwna kozetka pod "oknem", nie wiem czy to tylko dla wyglądu czy do użytku, ale jak do użytku to cięzko:D dziwne cienie na kocu, spowodowane pewnie tym światłem steampunkowym znikąd:D
Napisano 26 Lipiec 201311 l ależ wypas! ale trochę faktycznie traci przez cienie niekonsekwentne z widocznym oświetleniem.
Napisano 26 Lipiec 201311 l Klimat fajny, ale mnie zastanawia kila rzeczy: czemu klepki parkietu tak wystają? oraz do czego ma służyć ta przekładnia przy łóżku?
Napisano 27 Lipiec 201311 l Autor Dzięki. 1) klepki parkietu - takie było postanowienie, steampunk, nieład, nieporządek, wygląd starego parkietu, w którym lekko klepki podchodzą do góry, no jest to praktycznie troche problematyczne, bo można się potknąć, no ale tak zrobiliśmy i wydaje nam się, że ma to swój urok 2) a przekładnia, ma służyć do tego, aby łóżko się obracało jak się chce zejść albo przechylić, taka pierdoła teoretycznie i praktycznie trche też, gdyż znajduje się tam drabinka, najlepszym określeniem to chyba będzie poprostu "FANTAZJOWANIE"