drabik09 Napisano 17 Lipiec 2013 Share Napisano 17 Lipiec 2013 Jakiś czas temu z kolegą robiłem projekt bazujący na haśle STEAMPUNK/CAPTAIN NEMO. Miała to być wizualizacja pokoju, który znajduje się pod wodą. Troche czas zajeło zebranie referencji. Modelowanie było samą czystą przyjemnośćią. Pre-rendery i masa testów niestety nie była już tak przyjemna jak modelowanie. Wiele nocy było dla nas koszmarem. Może i nie wyszedł z tego turbo-realistyczny obrazek, ale chcieliśmy nadać tej wizualizacji połownicznie bajkowy klimat. Mamy nadzieję, że wam się spodoba. ! Obraz umieszczony na ścianie jest własnością concepciarza : http://north.cgsociety.org/gallery/ ENJOY ! WIRE: WCZEŚNIEJSZE UŁOŻENIE MODELI + INNE ELEMENTY POKOJU, KTÓRE NIE BYŁY ZAAKCEPTOWANE: EFEKT KOŃCOWY: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mulholland Napisano 17 Lipiec 2013 Share Napisano 17 Lipiec 2013 Podoba mi się , fajny klimat tylko zastanawiam się nad oświetleniem. Skąd się bierze światło oświetlające wnętrze, bo wygląda na to że nie z tych małych żaróweczek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrRambo Napisano 17 Lipiec 2013 Share Napisano 17 Lipiec 2013 bardzo fajny klimat, trochę dziwnych blędów , nieblędów. dziwna kozetka pod "oknem", nie wiem czy to tylko dla wyglądu czy do użytku, ale jak do użytku to cięzko:D dziwne cienie na kocu, spowodowane pewnie tym światłem steampunkowym znikąd:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ikkiz Napisano 26 Lipiec 2013 Share Napisano 26 Lipiec 2013 ależ wypas! ale trochę faktycznie traci przez cienie niekonsekwentne z widocznym oświetleniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martix69 Napisano 26 Lipiec 2013 Share Napisano 26 Lipiec 2013 Klimat fajny, ale mnie zastanawia kila rzeczy: czemu klepki parkietu tak wystają? oraz do czego ma służyć ta przekładnia przy łóżku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabik09 Napisano 27 Lipiec 2013 Autor Share Napisano 27 Lipiec 2013 Dzięki. 1) klepki parkietu - takie było postanowienie, steampunk, nieład, nieporządek, wygląd starego parkietu, w którym lekko klepki podchodzą do góry, no jest to praktycznie troche problematyczne, bo można się potknąć, no ale tak zrobiliśmy i wydaje nam się, że ma to swój urok 2) a przekładnia, ma służyć do tego, aby łóżko się obracało jak się chce zejść albo przechylić, taka pierdoła teoretycznie i praktycznie trche też, gdyż znajduje się tam drabinka, najlepszym określeniem to chyba będzie poprostu "FANTAZJOWANIE" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi