Reinchard Napisano 20 Lipiec 2013 Napisano 20 Lipiec 2013 Czy jest możliwe w 3ds Max takie nałożenie materiału na obiekt (box) abym mógł wycinać krawędzie, jednocześnie nie zniekształcając nałożonego materiału? Chcę stworzyć trójwymiarowy model tekstury, którą nakładam na boxa. Niestety po nałożeniu UVW map, jakkolwiek bym nim nie sterował, to zawsze podczas pracy na tym boksie obraz tekstury zaczyna się zniekształcać i wraca do pożądanej formy dopiero po kliknięciu na UVW. Jest możliwe unieruchomienie tego obrazu aby nie zmieniał kształtu nawet podczas modelowania?
Bacry Napisano 22 Lipiec 2013 Napisano 22 Lipiec 2013 nad modyfikatorem 'uvw map' daj modyfikator 'editable poly' a w tymże modyfikatorze masz opcję 'preserve UVs' ,któa pozwala edytować krawędzie, vertexy itd nie zniekształcając mapy uvw, chociaż czasami coś popsuje :D
Rekomendowane odpowiedzi