Jump to content

"Unieruchomienie" tekstury na modelu podczas wycinania krawędzi


Reinchard
 Share

Recommended Posts

Czy jest możliwe w 3ds Max takie nałożenie materiału na obiekt (box) abym mógł wycinać krawędzie, jednocześnie nie zniekształcając nałożonego materiału? Chcę stworzyć trójwymiarowy model tekstury, którą nakładam na boxa. Niestety po nałożeniu UVW map, jakkolwiek bym nim nie sterował, to zawsze podczas pracy na tym boksie obraz tekstury zaczyna się zniekształcać i wraca do pożądanej formy dopiero po kliknięciu na UVW. Jest możliwe unieruchomienie tego obrazu aby nie zmieniał kształtu nawet podczas modelowania?

Link to comment
Share on other sites

nad modyfikatorem 'uvw map' daj modyfikator 'editable poly' a w tymże modyfikatorze masz opcję 'preserve UVs' ,któa pozwala edytować krawędzie, vertexy itd nie zniekształcając mapy uvw, chociaż czasami coś popsuje :D

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy