etched headplate Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 (edited) Witam, tak sobie spokojnie tworzyłem swoje pierwsze auto aż tu nagle.... coś takiego: tenże szum na podłodze znika gdy usunę mapki ze slotów glossiness i bump z materiału podłogi. Jednak wtedy podłoga wygląda fatalnie.. zmieniałem ustawienia tych mapek, zwiększałem blur, zmieniałęm filtering, zwiększałem glossy sampling, zwiekszalem ustawienia final gather, zmieniałem pozycje kam ery... ale nic nie pomaga...Czy to jest normalne czy coś źle zrobiłem? :) Światła samochodu to kulki z materiałem self illumination ( na razie za silne, wiem). Czy można te odbicia jakoś zmiękczyć czy czeka mnie zrobienie świateł w inny sposób? bez światełek Edited July 23, 2013 by etched headplate Link to comment Share on other sites More sharing options...
etched headplate Posted July 23, 2013 Author Share Posted July 23, 2013 aha zapomniałem dodac że render na mental ray Link to comment Share on other sites More sharing options...
etched headplate Posted July 23, 2013 Author Share Posted July 23, 2013 na prawdę nikt nie ma pomysłu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
legomir Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 zamiast glossiness wstaw tam światła żeby się nie meczyć? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arev Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 Według mnie to problemem jest ewidentnie zbyt mała ilość sampli. Widać to zresztą w kilku innych miejscach: obudowa reflektora (nie wiem po co tam gloss?), ostre krawędzie karoserii, atrapa chłodnicy. Wszystko aż kwiczy o więcej sampli, więc podbij je, nawet do jakiejś kosmicznej wartości, dla testu, i wypatruj poprawy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
etched headplate Posted July 23, 2013 Author Share Posted July 23, 2013 Dzięki arev, miałeś rację ..wcześniej zmieniałem głównie sample materiałów...a pomogło podkręcenie max sampli w rendererze do aż 256 lub zmiana sample mod na unified Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now