Jump to content

brzydkie odbicia - self illumination a glossiness


etched headplate
 Share

Recommended Posts

Witam, tak sobie spokojnie tworzyłem swoje pierwsze auto aż tu nagle.... coś takiego:

 

rWt.jpg

 

tenże szum na podłodze znika gdy usunę mapki ze slotów glossiness i bump z materiału podłogi. Jednak wtedy podłoga wygląda fatalnie.. zmieniałem ustawienia tych mapek, zwiększałem blur, zmieniałęm filtering, zwiększałem glossy sampling, zwiekszalem ustawienia final gather, zmieniałem pozycje kam ery... ale nic nie pomaga...Czy to jest normalne czy coś źle zrobiłem? :) Światła samochodu to kulki z materiałem self illumination ( na razie za silne, wiem). Czy można te odbicia jakoś zmiękczyć czy czeka mnie zrobienie świateł w inny sposób?

 

bez światełek

yWt.jpg

Edited by etched headplate
Link to comment
Share on other sites

Według mnie to problemem jest ewidentnie zbyt mała ilość sampli. Widać to zresztą w kilku innych miejscach: obudowa reflektora (nie wiem po co tam gloss?), ostre krawędzie karoserii, atrapa chłodnicy. Wszystko aż kwiczy o więcej sampli, więc podbij je, nawet do jakiejś kosmicznej wartości, dla testu, i wypatruj poprawy.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy