etched headplate Napisano 22 Lipiec 2013 Napisano 22 Lipiec 2013 (edytowane) Witam, tak sobie spokojnie tworzyłem swoje pierwsze auto aż tu nagle.... coś takiego: tenże szum na podłodze znika gdy usunę mapki ze slotów glossiness i bump z materiału podłogi. Jednak wtedy podłoga wygląda fatalnie.. zmieniałem ustawienia tych mapek, zwiększałem blur, zmieniałęm filtering, zwiększałem glossy sampling, zwiekszalem ustawienia final gather, zmieniałem pozycje kam ery... ale nic nie pomaga...Czy to jest normalne czy coś źle zrobiłem? :) Światła samochodu to kulki z materiałem self illumination ( na razie za silne, wiem). Czy można te odbicia jakoś zmiękczyć czy czeka mnie zrobienie świateł w inny sposób? bez światełek Edytowane 23 Lipiec 2013 przez etched headplate
etched headplate Napisano 23 Lipiec 2013 Autor Napisano 23 Lipiec 2013 aha zapomniałem dodac że render na mental ray
etched headplate Napisano 23 Lipiec 2013 Autor Napisano 23 Lipiec 2013 na prawdę nikt nie ma pomysłu?
legomir Napisano 23 Lipiec 2013 Napisano 23 Lipiec 2013 zamiast glossiness wstaw tam światła żeby się nie meczyć?
arev Napisano 23 Lipiec 2013 Napisano 23 Lipiec 2013 Według mnie to problemem jest ewidentnie zbyt mała ilość sampli. Widać to zresztą w kilku innych miejscach: obudowa reflektora (nie wiem po co tam gloss?), ostre krawędzie karoserii, atrapa chłodnicy. Wszystko aż kwiczy o więcej sampli, więc podbij je, nawet do jakiejś kosmicznej wartości, dla testu, i wypatruj poprawy.
etched headplate Napisano 23 Lipiec 2013 Autor Napisano 23 Lipiec 2013 Dzięki arev, miałeś rację ..wcześniej zmieniałem głównie sample materiałów...a pomogło podkręcenie max sampli w rendererze do aż 256 lub zmiana sample mod na unified
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się