Skocz do zawartości

brzydkie odbicia - self illumination a glossiness


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, tak sobie spokojnie tworzyłem swoje pierwsze auto aż tu nagle.... coś takiego:

 

rWt.jpg

 

tenże szum na podłodze znika gdy usunę mapki ze slotów glossiness i bump z materiału podłogi. Jednak wtedy podłoga wygląda fatalnie.. zmieniałem ustawienia tych mapek, zwiększałem blur, zmieniałęm filtering, zwiększałem glossy sampling, zwiekszalem ustawienia final gather, zmieniałem pozycje kam ery... ale nic nie pomaga...Czy to jest normalne czy coś źle zrobiłem? :) Światła samochodu to kulki z materiałem self illumination ( na razie za silne, wiem). Czy można te odbicia jakoś zmiękczyć czy czeka mnie zrobienie świateł w inny sposób?

 

bez światełek

yWt.jpg

Edytowane przez etched headplate
  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Według mnie to problemem jest ewidentnie zbyt mała ilość sampli. Widać to zresztą w kilku innych miejscach: obudowa reflektora (nie wiem po co tam gloss?), ostre krawędzie karoserii, atrapa chłodnicy. Wszystko aż kwiczy o więcej sampli, więc podbij je, nawet do jakiejś kosmicznej wartości, dla testu, i wypatruj poprawy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności