Napisano 23 Lipiec 201311 l Witam mam problem 3dsmax2013. Chodzi mi o wielkość pliku. Mam scenę niezbyt skomplikowaną, kilka obiektów, a scena waży 350MB. Usunąłem wszystko (nic nie jest ukryte ani zamrożone), wyczyściłem nawet edytor materiałów, zapisałem,a scena dalej tyle samo waży. Próbowałem merge-ować do nowej sceny i znowu to samo. Zapisywałem wybrane elementy (save selected) z tej sceny i znowu tyle samo. Czy może spotkał się z czymś podobnym i ewentualnie jak sobie z tym poradzić? Pozdr
Napisano 23 Lipiec 201311 l Przejdź do panelu Utilities i w reaktorze wyczyść kolizje, może pomoże. problem z kolizjami znikl odkad reactor'a w maxie zastapiono MassFX'em czyli chyba od wersji 2012. Arthi76 sproboj tego http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/cleaner
Napisano 24 Lipiec 201311 l Autor Wielkie dzięki t0m3k - pomogło. Sam skrypt nie działa w mojej wersji max-a, ale ludzie dopisują różne tam skrypty i zadziało. Z 350MB jest 12MB. Jeszcze raz dzieki za pomoc. Pozdr
Napisano 26 Lipiec 201311 l ja mam plik z 9milionami poly, okolo 100 obiektow - bez animacji, nic specjalnego....a wazy ponad 4GB! po spakowaniu tego pliku rar-em zostaje 20MB..... Oficjalnie stwierdzam ze 3DS MAX to NAJGORSZY SOFTWARE WSZECHCZASOW... A ten scrypt mi oczywiscie nie dziala, masaker. :(
Napisano 26 Lipiec 201311 l napisz cos wiecej o scenie, jaka wersja max'a itp. co rozumiesz przez "A ten scrypt mi oczywiscie nie dziala" nie uruchamia sie czy nic nie znajduje?
Napisano 26 Lipiec 201311 l Autor U mnie tez sie skrypt nie uruchamiał. Użyłem jednego z wpisów umieszczonych poniżej i działa. - open the MAXScript Listener, and type / copy and paste : trackViewNodes[#Max_MotionClip_Manager].track = copy trackViewNodes[#Max_MotionClip_Manager].track - Hit enter, then type gc() - And hit enter again Może pomoże. Pozdr
Napisano 27 Lipiec 201311 l max 2012 ten skrypt od arthi76 probowalem - nie pomaga a skrypt z scriptspot.com nie chodzi - nic sie nawet nie pojawia - ani error ani nic scena, tak jak mowilem - nic specjalnego - obiekty nie maja bog wie ile modifierow w stacku (tylko 2Xedit poly i turbosmooth) znaczy domyslam sie ze jeden z obiektow ma pewnie ukryte poligony lub vertexy i to on zostal pewnie skopiowany pare razy i tak podnisl scene... no ale do prawie 5gb to tego nie pojmuje...
Napisano 27 Lipiec 201311 l Proponuje też zaznaczyć opcje Customize >> Preferences... >> Files >> Compress on Save.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto