Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam serdecznie :)

 

 

Mam przed sobą problem. Piszę skrypt w którym iteracyjnie generuje poszczególne stany danego modelu. Dla uproszczenia w pierwszej iteracji mam stan modelu w chwili t=1, w drugiej iteracji stan dla t=2 i tak dalej dla każdej iteracji i generuje model dla chwili t=i.

 

Poszczególne stany modelu posiadają zupełnie różną topologię i ilość vertexów, dlatego najprostszy morph odpada.

 

Moim problemem jest to że jak już wygeneruje sobie iteracyjnie nazwimy to cykl życia mojego modelu chciałbym sobie go zapisać w jakiejś strukturze, aby był normalnie animowany. Pytanie jak to ugryźć i czy w ogóle jest coś takiego, czyli typ obiektu który dla każdej zdefiniowanej klatki ma swój konkretny mesh, target, stan ( zwał jak zwał).

 

Nie wiem w ogóle gdzie tego szukać, a fajnie jakbym do takiego typu obiektu miał łatwy dostęp jakoś z maxscriptu.

 

Będę wdzięczny za pomoc,

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Teoretycznie rzecz biorąc jakby pokombinować z Normal Displecment, narzucając dużą ilość poly i układając stack modeli, można by stworzyć morpha i w ten sposób animować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności