Napisano 23 Lipiec 201311 l Witam serdecznie :) Mam przed sobą problem. Piszę skrypt w którym iteracyjnie generuje poszczególne stany danego modelu. Dla uproszczenia w pierwszej iteracji mam stan modelu w chwili t=1, w drugiej iteracji stan dla t=2 i tak dalej dla każdej iteracji i generuje model dla chwili t=i. Poszczególne stany modelu posiadają zupełnie różną topologię i ilość vertexów, dlatego najprostszy morph odpada. Moim problemem jest to że jak już wygeneruje sobie iteracyjnie nazwimy to cykl życia mojego modelu chciałbym sobie go zapisać w jakiejś strukturze, aby był normalnie animowany. Pytanie jak to ugryźć i czy w ogóle jest coś takiego, czyli typ obiektu który dla każdej zdefiniowanej klatki ma swój konkretny mesh, target, stan ( zwał jak zwał). Nie wiem w ogóle gdzie tego szukać, a fajnie jakbym do takiego typu obiektu miał łatwy dostęp jakoś z maxscriptu. Będę wdzięczny za pomoc, Pozdrawiam
Napisano 23 Lipiec 201311 l Zakladam, ze geometria w kazdym z faz modelu jest inna(ilosc scianek, vertekow)? Moglbys do tego celu uzyc np darmowy Thinkbox XMesh Loader w ktorym serie obiektow OBJ mozesz wczytac jako jeden animowany mesh. Lub tym skryptem: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/objloader-v1-4 Edytowane 24 Lipiec 201311 l przez Traitor
Napisano 26 Lipiec 201311 l Autor Czyli w maxie nie ma takiego wbudowanego typu obiektu? Chciałbym mieć do tego jakieś SDK czy coś
Napisano 26 Lipiec 201311 l Teoretycznie rzecz biorąc jakby pokombinować z Normal Displecment, narzucając dużą ilość poly i układając stack modeli, można by stworzyć morpha i w ten sposób animować.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto