Skocz do zawartości

Zapis animacji obiektu


Orangegraphics

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie :)

 

 

Mam przed sobą problem. Piszę skrypt w którym iteracyjnie generuje poszczególne stany danego modelu. Dla uproszczenia w pierwszej iteracji mam stan modelu w chwili t=1, w drugiej iteracji stan dla t=2 i tak dalej dla każdej iteracji i generuje model dla chwili t=i.

 

Poszczególne stany modelu posiadają zupełnie różną topologię i ilość vertexów, dlatego najprostszy morph odpada.

 

Moim problemem jest to że jak już wygeneruje sobie iteracyjnie nazwimy to cykl życia mojego modelu chciałbym sobie go zapisać w jakiejś strukturze, aby był normalnie animowany. Pytanie jak to ugryźć i czy w ogóle jest coś takiego, czyli typ obiektu który dla każdej zdefiniowanej klatki ma swój konkretny mesh, target, stan ( zwał jak zwał).

 

Nie wiem w ogóle gdzie tego szukać, a fajnie jakbym do takiego typu obiektu miał łatwy dostęp jakoś z maxscriptu.

 

Będę wdzięczny za pomoc,

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zakladam, ze geometria w kazdym z faz modelu jest inna(ilosc scianek, vertekow)? Moglbys do tego celu uzyc np darmowy Thinkbox XMesh Loader w ktorym serie obiektow OBJ mozesz wczytac jako jeden animowany mesh.

 

Lub tym skryptem: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/objloader-v1-4

Edytowane przez Traitor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności