Jump to content

Zapis animacji obiektu


Recommended Posts

Witam serdecznie :)

 

 

Mam przed sobą problem. Piszę skrypt w którym iteracyjnie generuje poszczególne stany danego modelu. Dla uproszczenia w pierwszej iteracji mam stan modelu w chwili t=1, w drugiej iteracji stan dla t=2 i tak dalej dla każdej iteracji i generuje model dla chwili t=i.

 

Poszczególne stany modelu posiadają zupełnie różną topologię i ilość vertexów, dlatego najprostszy morph odpada.

 

Moim problemem jest to że jak już wygeneruje sobie iteracyjnie nazwimy to cykl życia mojego modelu chciałbym sobie go zapisać w jakiejś strukturze, aby był normalnie animowany. Pytanie jak to ugryźć i czy w ogóle jest coś takiego, czyli typ obiektu który dla każdej zdefiniowanej klatki ma swój konkretny mesh, target, stan ( zwał jak zwał).

 

Nie wiem w ogóle gdzie tego szukać, a fajnie jakbym do takiego typu obiektu miał łatwy dostęp jakoś z maxscriptu.

 

Będę wdzięczny za pomoc,

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy