Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich! Informuje ze jednak odwazylem sie wziasc udzial w Bitwie ( co by nie bylo to moja pierwsza i pozatym laik jestem, wiec stres jest :] ).

Do konca jeszcze nie wiem jak ostatecznie animacja bedzie wygladac, ale rozwazam takie mozliwosci jak:

*Wlaka 2 kobitek na piastki, kolanka, lokietki itp

*Walka 2 kobitek na hmm katany. miecze, kije

Ino boje sie ze mnie ktos o plagiat posadzi bo juz pojawil sie podobny pomysl (Duel), wiec jesli autor tamtego pomyslu nie zyczy sobie abym realizowal pkt pierwszy to albo beda machac bronia biala albo wystepowac bedzie jedna kobita.

Do animacji posluze sie Bipetem (juz wszystko jest na miejscu) ino zdjatka zarzuce pozniej jak konto na serverq jakims zaloze.

Licze na wasze cenne uwagi. Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 18
  • Wy艣wietle艅 3,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam. Coraz wiecej nas hehe. Bedzie sie dzialo, oj bedzie.

Chyba nie bedzie zadnego plagiatu bo oceniana bedzie animacja a nie pomysl :)

Zycze powodzenia.

Napisano
  • Autor

No to tak..tutaj jest Biped wmontowany w mesha juz:

3.jpg

A tutaj poza nr 1 :

1.jpg

Poza Nr 2:

2.jpg

Planuje jej jeszcze wlosy zmienic co by ladniej bylo :] ale zobaczymy jak to wyjdzie..pozatym w planach bron biala...i pozniej aby rozrysowac wszystko i zrealizowac..jakiez to proste :]

Napisano

Cz艂owieku!! To nie s膮 poprawnie zacisni臋te pi臋艣ci, kciuk powinie艅 zaciskac si臋 na palcu wskazuj膮cym i 艣rodkowym, poza tym reszta palc贸w powinna by膰 mocniej zaci艣ni臋ta, je艣li uderzy tak zaci艣ni臋t膮 pi臋艣ci膮 to sobie jeszcze zrobi krzywd臋! Poza tym noga z ty艂u prosta a lewa r臋ka wyrzej i bli偶ej t艂owia. :D:D - pare rad trenuj膮cego

Napisano
  • Autor

Hyh..przyznam sie ze piastki robilem na "odwal sie" bo tylko chcialem sie pobawic szkieletem. Obiecuje ze nastepne prace beda bardziej dopracowane, ale wielkie dzieki za rade - dostosuje sie- i licze na wiecej :)

Napisano
  • Autor

Hmm..wrzucam pozycje wyjsciowa lali do ataku... cos mi tutaj nienaturalnie wyglada ma ktos jakis pomysl moze? Wiece ze sportow to trenuje przewaznie pisanie na klawiaturze :P.. heh..wczieczny byl bym za komentarz

4.jpg

Napisano

przechyl i obr贸膰 jej lekko miednic臋 w prawo :D

no i ustaw barki - bo na razie s膮 na tej samej wysoko艣ci - a tak raczej nie powinno by膰.

pozdr

giorgione

Napisano

Prawa r臋ka, 艂okie膰 tak chyba troche za wysoko, za to lewa mog艂a by byc wy偶ej, nie b臋d臋 m贸wi艂 jak to wygl膮da u mnie na treningach, bo by by艂o ma艂o widowiskowe

Napisano

Bardzo dobry skin poza tymi r臋kami, ale ja te偶 mam ten problem(trzeci raz skinuj臋 posta膰). Jeszcze tylko mi艂o by艂oby zobaczy膰 jak膮艣 animacj臋.

Napisano

Przepraszam ale chyba nie jestem w stanie tego skomentowa膰... hmm... wiem 偶e to mo偶e zabrzmie膰 brutalnie ale nawet robot porusza si臋 p艂ynniej... :(

C贸偶 mog臋 poradzi膰... zacznij od porz膮dnej animacji miednicy... na razie nie zmienia ona wysoko艣ci i dlatago lala sprawia wra偶enie jakby sun臋艂a a nie kroczy艂a. No i poza wysoko艣ci膮 dodaj przeniesienia ci臋偶aru cia艂a z nogi na nog臋... potem zobaczymy co dalej... ale czeka Ci臋 jeszcze du偶o pracy Marchefka...Pami臋taj aby animowa膰 od najwa偶niejszych element贸w szkieletu a偶 po detale.... tzw. Secondary Motion. Ruchy d艂oni, g艂owy... i nie oszcz臋dzaj tak na kluczach :) dodawaj zr贸偶nicowania w animacji i pilnuj by odbywa艂 si臋 po 艂ukach...

Napisano
  • Autor

Ehhh..no jednak ladnie to nie wyglada...teraz siedze i morduje sie zeby wyszlo bardziej realistycznie to to...ciezko bedzie ale nie spoczne..odezwe sie jak w miare to zacznie wygladac.....Dzieki wielkie za obiektywna ocene

Napisano

hmm ciosy sa troche drewniane, ten pierwszy ruch reki wyglada jak z treningu kung-fu, ale co ona pozniej robi z noga ? kopie pilke? czy celuje komus w kostke ?

Napisano

staraj si narazie operowac na malej liczbie klatek, ale zadbaj o to zeby nic nie zatrzymywalo sie w miejscu. piwot postaci sie zatrzymal, dodaj jeszcze jedna klatke na koncu animacji i lekko przesun piwot, to samo z rekami, nigdy nie urywaj ruchu nagle. Rak nie animuj lepiej na odwrotnej kinematyce, bo masz wtedy ruch po liniach prostych zamiast po luku, i niech lala nie robi takiego przeprostu reki bo sie nabawi mikrokontuzji, i bedzie ja strzykac w kosciach na starosc :) . I piwot zanimowany jest chyba tylkoo po jednej osi.

Napisano

Belzebub - mo偶esz rozwin膮膰 my艣l 偶eby r膮k na odwrotnej nie robi膰? bo 1. wi臋kszo艣c rig贸w w艂a艣nie na tym bazuje 2. nie do ko艅ca widz臋 wy偶szo艣c Fowarda w tym przypadku - mo偶esz mnie o艣wieci膰?:)

Napisano

Khe, khe,

Sobie bitwe obserwuje z boku, zadko tematem jest animacja....

Pozwole sobie wtracic trzy grosze, Co do FK/IK w rekach- zgodze sie z belzebubem, czesciowo przynajmniej - jesli rece nie maja kontaktu z przedmiotami to mozna sobie odpuscic IK, szczegolnie jesli z animacja nie miales wczesniej duzo wspolnego. Przy FK ruch reki wychodzi z ruchu ramienia i calego ciala, raz ze to uczy innego, glebszego spojrzenia na animacje, dwa ze np. w przypadku walki - wlasnie tak wyglada ruch : kolejno "odpalaja" tors, ramie, piesc - nie na odwrot.

W skrocie mowiac - rada bardzo na rzeczy, khht

salut

Dziadek Stal

Napisano
  • Autor

Oki..dzieki za pomocne rady..juz zaczyna wygladac coraz lepiej..a z tym kopnieciem na koniec to ono jest blokowane wiec nie dochodzi wyzej..wysokosc moze ulec zmianie jak dodam druga panne.

Napisano

Pozwole sobie wtr膮ci膰 swoje 3 grosze, a raczej jeden :P Po wykonaniu uderzenia pi臋艣ci膮艂 lala ma pi臋艣膰 w pozycji m艂otkowej. A tak raczej si臋 nie bije. Jek chcesz kogo艣 w buzie zajecha膰 to raczej masz d艂o艅 obrucon膮艂 r贸wnolegle do ziemi albo pod jakim艣 k膮tem 45 stopni. Tak przynajmniej robi膮艂 bokserzy - du偶o tego ogl膮dam :P

Napisano

MaGuu ma racj臋, a poza tym w animacji ca艂y czas nie chroni mordy, te kilka sekund powinno si臋 konczy膰 jej upadkiem bo nikt by nie przepu艣ci艂 takiej okazji!!

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci