Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich! Informuje ze jednak odwazylem sie wziasc udzial w Bitwie ( co by nie bylo to moja pierwsza i pozatym laik jestem, wiec stres jest :] ).

Do konca jeszcze nie wiem jak ostatecznie animacja bedzie wygladac, ale rozwazam takie mozliwosci jak:

*Wlaka 2 kobitek na piastki, kolanka, lokietki itp

*Walka 2 kobitek na hmm katany. miecze, kije

 

Ino boje sie ze mnie ktos o plagiat posadzi bo juz pojawil sie podobny pomysl (Duel), wiec jesli autor tamtego pomyslu nie zyczy sobie abym realizowal pkt pierwszy to albo beda machac bronia biala albo wystepowac bedzie jedna kobita.

 

Do animacji posluze sie Bipetem (juz wszystko jest na miejscu) ino zdjatka zarzuce pozniej jak konto na serverq jakims zaloze.

 

Licze na wasze cenne uwagi. Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam. Coraz wiecej nas hehe. Bedzie sie dzialo, oj bedzie.

Chyba nie bedzie zadnego plagiatu bo oceniana bedzie animacja a nie pomysl :)

Zycze powodzenia.

Napisano

No to tak..tutaj jest Biped wmontowany w mesha juz:

 

3.jpg

 

A tutaj poza nr 1 :

 

1.jpg

 

Poza Nr 2:

 

2.jpg

 

 

Planuje jej jeszcze wlosy zmienic co by ladniej bylo :] ale zobaczymy jak to wyjdzie..pozatym w planach bron biala...i pozniej aby rozrysowac wszystko i zrealizowac..jakiez to proste :]

Napisano

Człowieku!! To nie są poprawnie zacisnięte pięści, kciuk powinień zaciskac się na palcu wskazującym i środkowym, poza tym reszta palców powinna być mocniej zaciśnięta, jeśli uderzy tak zaciśniętą pięścią to sobie jeszcze zrobi krzywdę! Poza tym noga z tyłu prosta a lewa ręka wyrzej i bliżej tłowia. :D:D - pare rad trenującego

Napisano

Hyh..przyznam sie ze piastki robilem na "odwal sie" bo tylko chcialem sie pobawic szkieletem. Obiecuje ze nastepne prace beda bardziej dopracowane, ale wielkie dzieki za rade - dostosuje sie- i licze na wiecej :)

Napisano

Hmm..wrzucam pozycje wyjsciowa lali do ataku... cos mi tutaj nienaturalnie wyglada ma ktos jakis pomysl moze? Wiece ze sportow to trenuje przewaznie pisanie na klawiaturze :P.. heh..wczieczny byl bym za komentarz

 

4.jpg

Napisano

Prawa ręka, łokieć tak chyba troche za wysoko, za to lewa mogła by byc wyżej, nie będę mówił jak to wygląda u mnie na treningach, bo by było mało widowiskowe

Napisano

Przepraszam ale chyba nie jestem w stanie tego skomentować... hmm... wiem że to może zabrzmieć brutalnie ale nawet robot porusza się płynniej... :(

Cóż mogę poradzić... zacznij od porządnej animacji miednicy... na razie nie zmienia ona wysokości i dlatago lala sprawia wrażenie jakby sunęła a nie kroczyła. No i poza wysokością dodaj przeniesienia ciężaru ciała z nogi na nogę... potem zobaczymy co dalej... ale czeka Cię jeszcze dużo pracy Marchefka...Pamiętaj aby animować od najważniejszych elementów szkieletu aż po detale.... tzw. Secondary Motion. Ruchy dłoni, głowy... i nie oszczędzaj tak na kluczach :) dodawaj zróżnicowania w animacji i pilnuj by odbywał się po łukach...

Napisano

Ehhh..no jednak ladnie to nie wyglada...teraz siedze i morduje sie zeby wyszlo bardziej realistycznie to to...ciezko bedzie ale nie spoczne..odezwe sie jak w miare to zacznie wygladac.....Dzieki wielkie za obiektywna ocene

Napisano

hmm ciosy sa troche drewniane, ten pierwszy ruch reki wyglada jak z treningu kung-fu, ale co ona pozniej robi z noga ? kopie pilke? czy celuje komus w kostke ?

Napisano

staraj si narazie operowac na malej liczbie klatek, ale zadbaj o to zeby nic nie zatrzymywalo sie w miejscu. piwot postaci sie zatrzymal, dodaj jeszcze jedna klatke na koncu animacji i lekko przesun piwot, to samo z rekami, nigdy nie urywaj ruchu nagle. Rak nie animuj lepiej na odwrotnej kinematyce, bo masz wtedy ruch po liniach prostych zamiast po luku, i niech lala nie robi takiego przeprostu reki bo sie nabawi mikrokontuzji, i bedzie ja strzykac w kosciach na starosc :) . I piwot zanimowany jest chyba tylkoo po jednej osi.

Napisano

Belzebub - możesz rozwinąć myśl żeby rąk na odwrotnej nie robić? bo 1. większośc rigów właśnie na tym bazuje 2. nie do końca widzę wyższośc Fowarda w tym przypadku - możesz mnie oświecić?:)

Napisano

Khe, khe,

Sobie bitwe obserwuje z boku, zadko tematem jest animacja....

Pozwole sobie wtracic trzy grosze, Co do FK/IK w rekach- zgodze sie z belzebubem, czesciowo przynajmniej - jesli rece nie maja kontaktu z przedmiotami to mozna sobie odpuscic IK, szczegolnie jesli z animacja nie miales wczesniej duzo wspolnego. Przy FK ruch reki wychodzi z ruchu ramienia i calego ciala, raz ze to uczy innego, glebszego spojrzenia na animacje, dwa ze np. w przypadku walki - wlasnie tak wyglada ruch : kolejno "odpalaja" tors, ramie, piesc - nie na odwrot.

W skrocie mowiac - rada bardzo na rzeczy, khht

salut

Dziadek Stal

Napisano

Oki..dzieki za pomocne rady..juz zaczyna wygladac coraz lepiej..a z tym kopnieciem na koniec to ono jest blokowane wiec nie dochodzi wyzej..wysokosc moze ulec zmianie jak dodam druga panne.

Napisano

Pozwole sobie wtrącić swoje 3 grosze, a raczej jeden :P Po wykonaniu uderzenia pięściął lala ma pięść w pozycji młotkowej. A tak raczej się nie bije. Jek chcesz kogoś w buzie zajechać to raczej masz dłoń obruconął równolegle do ziemi albo pod jakimś kątem 45 stopni. Tak przynajmniej robiął bokserzy - dużo tego oglądam :P

Napisano

MaGuu ma rację, a poza tym w animacji cały czas nie chroni mordy, te kilka sekund powinno się konczyć jej upadkiem bo nikt by nie przepuścił takiej okazji!!




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności