prace09 Napisano 31 Lipiec 2013 Napisano 31 Lipiec 2013 nie rozumien, juz milion razy probowalem wyexportowac hres mesha do maxa i nie potrafie juz dlatego tez napisalem exportuje mesha z maxa zwykly w miare low poly zmieniam w z brushu conieco , dodaje detale, zageszczam siatke i problem jest w tym jak wrocic do maxa majac te szczegoly ogladalem jakies tutki na ktorych koles wyexportowal 3 wersje modela do maxa , h res medium i low , pozniej jakos naprawial ta low aby nie bylo trojkatow a dalej nie rozumiem : O jest jakis inny spsoob ?? albo cyz ktos moglby wytlumaczyc dlaczego on tak to robil a nie inaczej ?? bo od naprawde wielu godzin slecze nad tym i mam juz szczerze dosc :P
Pawlito Napisano 31 Lipiec 2013 Napisano 31 Lipiec 2013 [video=youtube;Ie4Od4eoh-U] Po czasie 12.20 omawia to o czym pytałeś.
deshu Napisano 31 Lipiec 2013 Napisano 31 Lipiec 2013 Pytanie podtsawowe - chcesz mieć w maksie lowresa/midresa z displacementem i bumpem, czy może chcesz mieć po prostu hiresa z zbrusha w maksie?
prace09 Napisano 31 Lipiec 2013 Autor Napisano 31 Lipiec 2013 chce miec Lova z mapami normalka ew + displacement no i polypaint czyli zwykla kolorowa mapka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się