Napisano 31 Lipiec 201311 l nie rozumien, juz milion razy probowalem wyexportowac hres mesha do maxa i nie potrafie juz dlatego tez napisalem exportuje mesha z maxa zwykly w miare low poly zmieniam w z brushu conieco , dodaje detale, zageszczam siatke i problem jest w tym jak wrocic do maxa majac te szczegoly ogladalem jakies tutki na ktorych koles wyexportowal 3 wersje modela do maxa , h res medium i low , pozniej jakos naprawial ta low aby nie bylo trojkatow a dalej nie rozumiem : O jest jakis inny spsoob ?? albo cyz ktos moglby wytlumaczyc dlaczego on tak to robil a nie inaczej ?? bo od naprawde wielu godzin slecze nad tym i mam juz szczerze dosc :P
Napisano 31 Lipiec 201311 l Pytanie podtsawowe - chcesz mieć w maksie lowresa/midresa z displacementem i bumpem, czy może chcesz mieć po prostu hiresa z zbrusha w maksie?
Napisano 31 Lipiec 201311 l Autor chce miec Lova z mapami normalka ew + displacement no i polypaint czyli zwykla kolorowa mapka
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto