Skocz do zawartości

Przyklejanie obiektow do powierzchni


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

po7r.png

 

 

Taki przyklad. Jak umiescic na obiekcie inne (takie) obiekty? Chodzi mi o cos innego niz conform mesh i zabawa w PF. Cos jak rozmieszczanie nitów/srub na obiekcie?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Cześć,

 

do pojedynczych elementów możesz np. użyć "normal align" (przytrzymujesz ikonkę z "align" i pojawiają Ci się inne opcje). Tutaj też możesz narzucić modyfikator edit poly, zaznaczyć całość edge po których chciałbyś, żeby były rozmieszczone nity i PathDeform z world-space mods.

 

Pozdrawiam!

Napisano

Mi przychodzą na myśl dwa sposoby:

1. Normal Align (pojedynczo)

2. Spacing Tool (kilka na raz)

-za ścieżkę można użyć przekonwertowanego z edga obiektu spline-a, opcją Create Shepe From Selection w editable poly:)

 

Edit: Ktoś był szybszy:)

Napisano

Okej, sprobuje przy nastepnej okazji. Bo obecnie do takich rzeczy uzywam PFlow. Ale problem z orientacja obiektow zazwyczaj mam plus czesto pokrywaja mi sie, przez co nie moge sobie zmapowac wszystkiego w calosci. Chociaz wpadlem teraz na pomysl by w Data Operator stworzyc jakis warunek by wykrywal normale do powierzchni

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności