Juzwa Napisano 2 Sierpień 2013 Share Napisano 2 Sierpień 2013 Witam, Taki przyklad. Jak umiescic na obiekcie inne (takie) obiekty? Chodzi mi o cos innego niz conform mesh i zabawa w PF. Cos jak rozmieszczanie nitów/srub na obiekcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 2 Sierpień 2013 Share Napisano 2 Sierpień 2013 Cześć, do pojedynczych elementów możesz np. użyć "normal align" (przytrzymujesz ikonkę z "align" i pojawiają Ci się inne opcje). Tutaj też możesz narzucić modyfikator edit poly, zaznaczyć całość edge po których chciałbyś, żeby były rozmieszczone nity i PathDeform z world-space mods. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukis8787 Napisano 2 Sierpień 2013 Share Napisano 2 Sierpień 2013 Mi przychodzą na myśl dwa sposoby: 1. Normal Align (pojedynczo) 2. Spacing Tool (kilka na raz) -za ścieżkę można użyć przekonwertowanego z edga obiektu spline-a, opcją Create Shepe From Selection w editable poly:) Edit: Ktoś był szybszy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Juzwa Napisano 2 Sierpień 2013 Autor Share Napisano 2 Sierpień 2013 Okej, sprobuje przy nastepnej okazji. Bo obecnie do takich rzeczy uzywam PFlow. Ale problem z orientacja obiektow zazwyczaj mam plus czesto pokrywaja mi sie, przez co nie moge sobie zmapowac wszystkiego w calosci. Chociaz wpadlem teraz na pomysl by w Data Operator stworzyc jakis warunek by wykrywal normale do powierzchni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się