Juzwa Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 Witam, Taki przyklad. Jak umiescic na obiekcie inne (takie) obiekty? Chodzi mi o cos innego niz conform mesh i zabawa w PF. Cos jak rozmieszczanie nitów/srub na obiekcie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miłosz3ds Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 Cześć, do pojedynczych elementów możesz np. użyć "normal align" (przytrzymujesz ikonkę z "align" i pojawiają Ci się inne opcje). Tutaj też możesz narzucić modyfikator edit poly, zaznaczyć całość edge po których chciałbyś, żeby były rozmieszczone nity i PathDeform z world-space mods. Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukis8787 Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 Mi przychodzą na myśl dwa sposoby: 1. Normal Align (pojedynczo) 2. Spacing Tool (kilka na raz) -za ścieżkę można użyć przekonwertowanego z edga obiektu spline-a, opcją Create Shepe From Selection w editable poly:) Edit: Ktoś był szybszy:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juzwa Posted August 2, 2013 Author Share Posted August 2, 2013 Okej, sprobuje przy nastepnej okazji. Bo obecnie do takich rzeczy uzywam PFlow. Ale problem z orientacja obiektow zazwyczaj mam plus czesto pokrywaja mi sie, przez co nie moge sobie zmapowac wszystkiego w calosci. Chociaz wpadlem teraz na pomysl by w Data Operator stworzyc jakis warunek by wykrywal normale do powierzchni Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now