Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

po7r.png

 

 

Taki przyklad. Jak umiescic na obiekcie inne (takie) obiekty? Chodzi mi o cos innego niz conform mesh i zabawa w PF. Cos jak rozmieszczanie nitów/srub na obiekcie?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 814
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Cześć,

 

do pojedynczych elementów możesz np. użyć "normal align" (przytrzymujesz ikonkę z "align" i pojawiają Ci się inne opcje). Tutaj też możesz narzucić modyfikator edit poly, zaznaczyć całość edge po których chciałbyś, żeby były rozmieszczone nity i PathDeform z world-space mods.

 

Pozdrawiam!

Napisano

Mi przychodzą na myśl dwa sposoby:

1. Normal Align (pojedynczo)

2. Spacing Tool (kilka na raz)

-za ścieżkę można użyć przekonwertowanego z edga obiektu spline-a, opcją Create Shepe From Selection w editable poly:)

 

Edit: Ktoś był szybszy:)

Napisano
  • Autor

Okej, sprobuje przy nastepnej okazji. Bo obecnie do takich rzeczy uzywam PFlow. Ale problem z orientacja obiektow zazwyczaj mam plus czesto pokrywaja mi sie, przez co nie moge sobie zmapowac wszystkiego w calosci. Chociaz wpadlem teraz na pomysl by w Data Operator stworzyc jakis warunek by wykrywal normale do powierzchni

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności