Napisano 2 Sierpień 201311 l Witam, Taki przyklad. Jak umiescic na obiekcie inne (takie) obiekty? Chodzi mi o cos innego niz conform mesh i zabawa w PF. Cos jak rozmieszczanie nitów/srub na obiekcie?
Napisano 2 Sierpień 201311 l Cześć, do pojedynczych elementów możesz np. użyć "normal align" (przytrzymujesz ikonkę z "align" i pojawiają Ci się inne opcje). Tutaj też możesz narzucić modyfikator edit poly, zaznaczyć całość edge po których chciałbyś, żeby były rozmieszczone nity i PathDeform z world-space mods. Pozdrawiam!
Napisano 2 Sierpień 201311 l Mi przychodzą na myśl dwa sposoby: 1. Normal Align (pojedynczo) 2. Spacing Tool (kilka na raz) -za ścieżkę można użyć przekonwertowanego z edga obiektu spline-a, opcją Create Shepe From Selection w editable poly:) Edit: Ktoś był szybszy:)
Napisano 2 Sierpień 201311 l Autor Okej, sprobuje przy nastepnej okazji. Bo obecnie do takich rzeczy uzywam PFlow. Ale problem z orientacja obiektow zazwyczaj mam plus czesto pokrywaja mi sie, przez co nie moge sobie zmapowac wszystkiego w calosci. Chociaz wpadlem teraz na pomysl by w Data Operator stworzyc jakis warunek by wykrywal normale do powierzchni
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto