Skocz do zawartości

okrag nie okragly


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam. powoli skladam rower (przynajmniej mam taki zamiar) po renderze pierwszej czesci rzuca sie w oczy ze okrag jest kanciasty . uzywam Circle wiec chyba powinno byc ok . a tu takie jajo . jakies sugestie ?

 

nie wiem czy mi sei uda dodac jpg. 1 proba.

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

jak sie domyslam jest to render z rhino wiec jesli obiekt jest nurbs to jakos wyswietlanego/renderowanego obiektu zalezy tylko i wylacznie o twoich ustawien meshowania podgladu. mozesz zwiekszyc wartosci ustawien dla viewportow ale przy wiekszej ilosci obiektow komp ci sie zatka.

Napisano

a jak eksportujesz?

 

ustawienia meshowania dla viweportow. tools > options > docu.props. > mesh > custom. tu pobaw sie opcjami. w tym konkretnym przypadku w pierwszej opcji - max angle zmniejsz wartosc.

 

a najlepiej nie mieszaj w ustawieniach viewportow tylko jak chcesz sprawdzic poprawnosc modelu to rob sobie analyze > surface > environment map i tu > adjust mesh

Napisano

to chyba zostawie jak bylo, przy zmianie wartosci max angle do 15 nie widac zbyt duzej roznicy, po zmniejszeniu do 10 czas wygenerowania widoku mnei przestraszyl :)

wracajac do exportu do maxa, potrzebny jest jakis plugin ? w tym momencie nei mam zainstalowanego maxa.

Napisano

dobra. bawilem sie ustawieniami mesh`a , komp ledwo pierdzi. kiedy zrzucam do maxa w sensownych "kraglosciach' siatka staje sie 'smiesznie' szczegolowa- tysiace niepotrzebnych trojkatow. w maxie na tak skomplikowanych siatkach nie da sie tak samo pracowac jak w rhino. jak uzyskac ladna siatke , podkreslam 'okrągłą' .

 

thx.

Napisano

no niestety nieda sie podac konkretnych ustawien mesha poniewaz kazdy obiekt wymaga innych musisz uzywac okienek min i max edge lenght cyz jakos tak i dopasowac wielkosci polygonow

Napisano

no przy takim obiekcie to ciezko to okreslic czy zoptymalizowana czy tez nie.Kwestia jest taka na ile mozna zjechac z poligonami a zeby na renderze nie bylo widac niedociagniec, a to bedzie wtedy kiedy przychodzą malutkie fillety czy temu podobne elemenciki. musisz testowac renderowac az sie nauczysz na ile mozesz oszczedzac polygonow... a i przy bardzej skomplikowanyc obiektach uzywaj min i max edge i dokladnie trzeba poznac jak dzialają max angle i aspect ratio .....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności