Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam pewien problem. Mam obiekt (obręcz), chciałem ją oteksturować. A więc nadałem modyfikator unwrap UVW, zaznaczyłem wszystkie polygony, quick planar mapping, zaznaczyłem trochę krawędzi które przerobiłem na szwy (convert to seams czy coś takiego) i daję pelt.

 

Idzie całkiem fajnie, klikam commit i wszystko się resetuje, próbowałem już parę razy na parę sposobów, ale zawsze po wyłączeniu okienka pelt bądź naciśnięciu commit, siatka wraca do stanu poprzedniego :/

 

Czy może mógłby mi ktoś coś doradzić ?

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 918
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Spróbuj zwinięcia stosu modyfikatorów przed mapowaniem. Z tego co zauważyłem nie wszystkie narzędzia mapowania działają na innych typach obiektów niż editable mesh/poly.

Napisano
  • Autor

Zwinięcie stosu nic nie dało :/

 

A Quick peel jakoś absurdalnie tą siatkę robi, zupełnie inaczej niż peel :/

 

Moglibyście mi coś doradzić ?

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Zernat

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności