Zernat Napisano 7 Wrzesień 2013 Napisano 7 Wrzesień 2013 Witam, mam pewien problem. Mam obiekt (obręcz), chciałem ją oteksturować. A więc nadałem modyfikator unwrap UVW, zaznaczyłem wszystkie polygony, quick planar mapping, zaznaczyłem trochę krawędzi które przerobiłem na szwy (convert to seams czy coś takiego) i daję pelt. Idzie całkiem fajnie, klikam commit i wszystko się resetuje, próbowałem już parę razy na parę sposobów, ale zawsze po wyłączeniu okienka pelt bądź naciśnięciu commit, siatka wraca do stanu poprzedniego :/ Czy może mógłby mi ktoś coś doradzić ? Pozdrawiam.
AdiJager Napisano 8 Wrzesień 2013 Napisano 8 Wrzesień 2013 Spróbuj zwinięcia stosu modyfikatorów przed mapowaniem. Z tego co zauważyłem nie wszystkie narzędzia mapowania działają na innych typach obiektów niż editable mesh/poly.
mafida Napisano 8 Wrzesień 2013 Napisano 8 Wrzesień 2013 A po co peltem? Kliknij quick peel i masz gotowe...
Zernat Napisano 8 Wrzesień 2013 Autor Napisano 8 Wrzesień 2013 (edytowane) Zwinięcie stosu nic nie dało :/ A Quick peel jakoś absurdalnie tą siatkę robi, zupełnie inaczej niż peel :/ Moglibyście mi coś doradzić ? Pozdrawiam. Edytowane 8 Wrzesień 2013 przez Zernat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się