Napisano 7 Wrzesień 201311 l Witam, mam pewien problem. Mam obiekt (obręcz), chciałem ją oteksturować. A więc nadałem modyfikator unwrap UVW, zaznaczyłem wszystkie polygony, quick planar mapping, zaznaczyłem trochę krawędzi które przerobiłem na szwy (convert to seams czy coś takiego) i daję pelt. Idzie całkiem fajnie, klikam commit i wszystko się resetuje, próbowałem już parę razy na parę sposobów, ale zawsze po wyłączeniu okienka pelt bądź naciśnięciu commit, siatka wraca do stanu poprzedniego :/ Czy może mógłby mi ktoś coś doradzić ? Pozdrawiam.
Napisano 8 Wrzesień 201311 l Spróbuj zwinięcia stosu modyfikatorów przed mapowaniem. Z tego co zauważyłem nie wszystkie narzędzia mapowania działają na innych typach obiektów niż editable mesh/poly.
Napisano 8 Wrzesień 201311 l Autor Zwinięcie stosu nic nie dało :/ A Quick peel jakoś absurdalnie tą siatkę robi, zupełnie inaczej niż peel :/ Moglibyście mi coś doradzić ? Pozdrawiam. Edytowane 8 Wrzesień 201311 l przez Zernat
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto