Skocz do zawartości

Rozbicie obiektu na jego polygony


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej,

 

nie bardzo wiedziałem jak nazwać temat, ale postaram się opisać to jakoś lepiej.

 

Mam obiekt, który składa się z liczby "n" polygonów. Chciałbym go jakoś z automatu przekonwertować na "n" obiektów, gdzie każdy obiekt byłbym 1 ścianką bazowego obiektu. Taki split, ale automatyczny. Spotkał się ktoś z czymś takim? Może jakiś plugin? Albo ma pomysł jak to można by zrobić szybko?

 

pozdr,

m_

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Da się, ale akurat nie o to mi chodziło. Potrzebuje jeden obiekt w object manager zamienić na wiele obiektów w object manager, tylko bazujących na polygonach tego pierwszego obiektu.

W skrócie: mam jeden obiekt: sześcian, który wiadomo składa się z 6 ścianek a potrzebuje go zamienić na 6 obiektów, gdzie każdy jeden z nich będzie jedną ścianką tego sześcianu.

Napisano

A spróbuj tak:

 

Zaznaczasz obiekt. Klikasz Make Editable. W Polygon Mode zaznaczasz wszystkie ścianki. Klikasz w zakładke Mesh - Disconnect (tylko z odznaczoną opcją Preserve Groups!). Nastepnie też w zakładce Mesh - Conversion - Klikasz w Polygon Groups to Object.

 

O to chodzi?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności