makak Napisano 10 Wrzesień 2013 Napisano 10 Wrzesień 2013 Hej, nie bardzo wiedziałem jak nazwać temat, ale postaram się opisać to jakoś lepiej. Mam obiekt, który składa się z liczby "n" polygonów. Chciałbym go jakoś z automatu przekonwertować na "n" obiektów, gdzie każdy obiekt byłbym 1 ścianką bazowego obiektu. Taki split, ale automatyczny. Spotkał się ktoś z czymś takim? Może jakiś plugin? Albo ma pomysł jak to można by zrobić szybko? pozdr, m_
legomir Napisano 10 Wrzesień 2013 Napisano 10 Wrzesień 2013 Sposób z Mayki może da sie podobnie na C4D:
makak Napisano 10 Wrzesień 2013 Autor Napisano 10 Wrzesień 2013 Da się, ale akurat nie o to mi chodziło. Potrzebuje jeden obiekt w object manager zamienić na wiele obiektów w object manager, tylko bazujących na polygonach tego pierwszego obiektu. W skrócie: mam jeden obiekt: sześcian, który wiadomo składa się z 6 ścianek a potrzebuje go zamienić na 6 obiektów, gdzie każdy jeden z nich będzie jedną ścianką tego sześcianu.
michalz00 Napisano 10 Wrzesień 2013 Napisano 10 Wrzesień 2013 A spróbuj tak: Zaznaczasz obiekt. Klikasz Make Editable. W Polygon Mode zaznaczasz wszystkie ścianki. Klikasz w zakładke Mesh - Disconnect (tylko z odznaczoną opcją Preserve Groups!). Nastepnie też w zakładce Mesh - Conversion - Klikasz w Polygon Groups to Object. O to chodzi?
makak Napisano 10 Wrzesień 2013 Autor Napisano 10 Wrzesień 2013 Dokładnie o to mi chodziło. Dzięki wielkie :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się