Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej,

 

nie bardzo wiedziałem jak nazwać temat, ale postaram się opisać to jakoś lepiej.

 

Mam obiekt, który składa się z liczby "n" polygonów. Chciałbym go jakoś z automatu przekonwertować na "n" obiektów, gdzie każdy obiekt byłbym 1 ścianką bazowego obiektu. Taki split, ale automatyczny. Spotkał się ktoś z czymś takim? Może jakiś plugin? Albo ma pomysł jak to można by zrobić szybko?

 

pozdr,

m_

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Da się, ale akurat nie o to mi chodziło. Potrzebuje jeden obiekt w object manager zamienić na wiele obiektów w object manager, tylko bazujących na polygonach tego pierwszego obiektu.

W skrócie: mam jeden obiekt: sześcian, który wiadomo składa się z 6 ścianek a potrzebuje go zamienić na 6 obiektów, gdzie każdy jeden z nich będzie jedną ścianką tego sześcianu.

Napisano

A spróbuj tak:

 

Zaznaczasz obiekt. Klikasz Make Editable. W Polygon Mode zaznaczasz wszystkie ścianki. Klikasz w zakładke Mesh - Disconnect (tylko z odznaczoną opcją Preserve Groups!). Nastepnie też w zakładce Mesh - Conversion - Klikasz w Polygon Groups to Object.

 

O to chodzi?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności