Jump to content

Rozbicie obiektu na jego polygony


makak

Recommended Posts

Hej,

 

nie bardzo wiedziałem jak nazwać temat, ale postaram się opisać to jakoś lepiej.

 

Mam obiekt, który składa się z liczby "n" polygonów. Chciałbym go jakoś z automatu przekonwertować na "n" obiektów, gdzie każdy obiekt byłbym 1 ścianką bazowego obiektu. Taki split, ale automatyczny. Spotkał się ktoś z czymś takim? Może jakiś plugin? Albo ma pomysł jak to można by zrobić szybko?

 

pozdr,

m_

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Da się, ale akurat nie o to mi chodziło. Potrzebuje jeden obiekt w object manager zamienić na wiele obiektów w object manager, tylko bazujących na polygonach tego pierwszego obiektu.

W skrócie: mam jeden obiekt: sześcian, który wiadomo składa się z 6 ścianek a potrzebuje go zamienić na 6 obiektów, gdzie każdy jeden z nich będzie jedną ścianką tego sześcianu.

Link to comment
Share on other sites

A spróbuj tak:

 

Zaznaczasz obiekt. Klikasz Make Editable. W Polygon Mode zaznaczasz wszystkie ścianki. Klikasz w zakładke Mesh - Disconnect (tylko z odznaczoną opcją Preserve Groups!). Nastepnie też w zakładce Mesh - Conversion - Klikasz w Polygon Groups to Object.

 

O to chodzi?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy