Napisano 30 Sierpień 200420 l witam mam model okolo 1800 trojkatow mapuje go sobie jakos tam - ale po odpaleniu unwrapa max dziala jak zamulony - normalnie nie da sie pracowac w unwrapie - zlapanie jakiegos wiekszego elementu i przestawienie go to sa przerwy w pracy w najlepszym przypadku kilkunastosekundowe pozdrawiam i mam nadzieje ze ktos juz to zwalczyl :) mam max'a 6.0 z zamontowanym sp1 hardware to atlon 1.2 i ram'u 768
Napisano 30 Sierpień 200420 l mam troche szybszy procek (p1,8) i tez strasznie muli przy nizszych polys, mysle ze pamiec wirtualna moze to chociaz troche przyspieszyc
Napisano 30 Sierpień 200420 l Autor hej dzienks za zainteresowanie ale kurcze mysle sobie - co jest do cholery?? - przeciez 2k trojkatow to jest betka - nawet komodore powinno to lyknac bez problemu!! - a tu takie krzaki!!
Napisano 30 Sierpień 200420 l a masz texturę załadowaną do Unwrapa ? może spróbuj ją wyłączyć, o ile dobrze pamiętam to pomogło
Napisano 30 Sierpień 200420 l Autor wylaczam wszystko co sie da - siatke texture i bog wie co jeszcze - i nic z tego...
Napisano 31 Sierpień 200420 l 1) winamp => raus (wylaczyc) 2) gg => raus (wylaczyc) 3) IE,OPERA,OUTLOOK = raus (wylaczyc) 4) Swiezutki system nagrac 5) zrobic pamiec wirtualna na dysku (2gb) 6) osobna partycja do maxa 7) nie uzywac kompa do innych celow niz max 8) restartowac maxa co jakis czas (w miare mozliwosci kompa tez) ew. 9) przesiadka na wiecej ramu:) Wiem ze troche kontrowersyjne porady, ale uwazam ze pomoze, moge sie mylic of kors, ale jeszcze nikt nic innego pomocnego nie zaproponowal a moze to zla konfiguracja i zgodnosc podzespolow komputera;p Nie wiem na poczatek sprubuj 1,2,3,4,5 punkta zrobic
Napisano 31 Sierpień 200420 l Autor karta to gforce3 ti200 a stery to od nvidi 61.77 dalem troche wiecej wirtualnej, zdefragmentowalem dyska i w sumie pomoglo ale doslownie tyle co kot naplakal co do nowego systemu, partycji tylko do maxa itp - nie wchodzi w gre bo to komp firmowy i nie bardzo da sie to zrobic
Napisano 31 Sierpień 200420 l hmm dziwne, u mnie sie unwarp tnie przy ponad 40tys poly, ale raz robilem na 130tys i dalo sie zamapowac acly obiekt:) wiesz co, widizlaem gdies w uwarpie zeby automatycznie nie updatowal sie we viewporcie, jest taka opcja, bo standardowo jak cos przesowasz w unwarpie, to to sie automatycznie aktualizuje we viewporcie, mozesz to ylaczyc w unwarpie, ew. dac disable viewport, moze pomoze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto