Jump to content

Bmw e 36 black devil


Tomixon
 Share

Recommended Posts

Cześć. Fajnie ,że skończyłeś. Następny będzie lepszy. Niestety Wygląda to słabo. Za czarno i za jasno. Nigdy nie używaj 100% bieli i czerni. Masz przepalenia w odbiciach przez to problem z aliasingiem (schodkowanie) Studio jest nieciekawe, tło jeszcze bardziej.

 

Studiem buduj odbicia, nie tylko światło. W Mayce korzystam z surfashadera na plane'ach do budowania odbić. Wpinam w nie Gradientowe rampy. Poczytaj również HDRI. Program do tworzenie HDRI taki jak HDRI light studio. Zobacz także budowanie materiałów w oparciu np.: o blend material w przypadku V-ray czy też mixcolor w przyadku Mentalray. Przestudiuj zagadnienie LWF linear workflow i renderingu do 16-32bit. Wiąże się to ze sposobem wyświetlania obrazu przez monitory. Chodzi o gamme 2.2. Napisz także jakiego softu używasz. V-ray to tylko renderer. Trochę inaczej się ustawia studia do renderingu w Maya aniżeli w Maxie etc. Poszukaj jak można wyrenderować auto z samym cieniem. Tło można wówczas dodać w Photoshopie. Warto siędowiedzieć równei o linkowniu świateł, cieni, czy też ambient oclusion i Global ilumination.

 

 

Pozdrawiam. Keep up and good luck.

 

Cos na szybko poszukałem:

http://www.youtube.com/watch?v=kdivCoOpxzM

Edited by Sebazx6r
Link to comment
Share on other sites

znaczy pracuje w sketch up ponieważ mam go ze tak powiem w małym palcu a nie raz zabierałem się za 3ds-a ale jakoś nie mogę go rozpracować . Ale dzieki za rade :) pobawie się jeszcze tym maleństwem i w razie jakiś pytań liczę na pomoc :)

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy