Skocz do zawartości

wizualizacja kuchni


Aannaa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem początkującą i w dodatku samoukiem, jeśli chodzi o wizualizacje. Także z miła chęcią przyjmę wszelkie uwagi :)

Jest to fragment kuchni, a raczej części jadalnej. Niestety najwiekszy problem sprawia mi oświetlenie.

3ds max + vray

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Z tym oświetleniem nawet nie jest tak źle, trochę za mocno prześwietliłaś otoczenie, to co mi się rzuca natomiast w oczy to nie najładniejsze refleksy na podłodze co może wynikać raz z niskich wartości ustawień Rendera i materiałów. Szczerze mówiąc lepiej by było jak byś prace dała do work in progress tam więcej osób zagląda z założeniem pomocy :) Ale tak na początek masz całkiem dobry potencjał trzeba go tylko troszkę podszlifować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"...Niestety najwiekszy problem sprawia mi oświetlenie..."

Bo niestety oświetlenie jest prawie dla wszystkich największym problemem. Idąc tym tropem. Światło z nad obniżonego sufitu nad kuchnią wygląda nienaturalnie. Powinno być mocne w samej wnęce i dużo łagodniej i na większą odległość rozchodzić się po suficie. Tak jak już masz na ścianie z cegły. Patrząc na plamy światła słonecznego na podłodze, mamy późne popołudnie (słońce musi być dosyć nisko), dlatego to co za oknem nie za bardzo pasuje jasnością i kolorem.

Krzesła sprawiają wrażenie zbyt dużych w stosunku do stołu, a razem w stosunku do zabudowy kuchni. Sama kuchnia też wymaga jeszcze pracy.

Dopracowane modele to połowa sukcesu, dlatego lepiej wstawić do sceny mniej, ale za to przemyślanych i "dokończonych" przedmiotów. Np. zabudowa kuchenna nie ma cokołu, nie ma blatu, przy lampach wiszących wzrok zatrzymuje się na dosyć grubych i czarnych przewodach, a brakuje przy nich osłon ukrywających instalację pod sufitem. Itd., itd...