(8)-ball Napisano 23 Wrzesień 2013 Napisano 23 Wrzesień 2013 Hej Wszystkim, Miałem ostatnio okazję przygotować kilka ujęć dla pewnego wnętrza łazienki w dmku jednorodzinnym. Ponieważ nie jestem jeszcze z tego zadowolony chciałbym prosić Was o opinie i sugestie co możnaby zmienić, żeby wyglądało to bardziej atrakcyjnie i poprawnie. Pozdrawiam, 8 soft to 3d max i vray Uploaded with ImageShack.us[/img] http://img94.imageshack.us/img94/8831/m7gm.jpg' alt='m7gm.jpg'> Uploaded with ImageShack.us[/img]
skalpel3d Napisano 23 Wrzesień 2013 Napisano 23 Wrzesień 2013 w pierwszej kolejności sprawy związane z kamerą: - rozjechany FOV ( w przypadku małych pomieszczeń aby nie było zniekształceń powstałych przez zabawę zoomem jak i zmianami obiektywu włącz opcji clipping w kamerze możesz wtedy ja wystawić za pomieszczenie i ustawić punkty zakresu tego co widzi kamera, warto tez po manipulacjach położenia kamery używać przycisku guess vert aby wyprostować zbiegi, jeśli używasz zwykłej kamery daj camera correction) -zmień balans bieli bo teraz masz wszytko żółte, nie wiadomo jakie to ma mięć kolory, - jeśli to nie światło daje to zażółcenie tylko np kafelki na podłodze bo są w tym kolorze to daj ich materiał do overridemtl (materiałowi vraymtl w slocie Gi daj kolor z zakresu 200-210) Detale: -brak przycisków od geberitów -brak na bidecie armatury -co to jest w szafce pod umywalkami jeśli ręczniki to nie wyglądają na to raczej jak dykta -wnęka z wanna całkowicie niknie doświetl ją Na model wc i bidetu daj smooth bo pewnie ts rozszarpie tą siatkę Pokaz ustawiania kamery rendera i świateł, pewnie robisz na razie próbne rendery na niskich ustawianiach, ale strasznie szumią ci materiały płytek
(8)-ball Napisano 23 Wrzesień 2013 Autor Napisano 23 Wrzesień 2013 Dzięki za odpowiedź. W kamerze używam guess vert, ale może tak to wychodzi przez to, że przegiąłem z FOV. Dzisiaj wieczorem zrobię koretke i postaram sie coś uaktualnić. Kibel i bidet nie mają geberitów tylko jakis inny osprzęt, który zakłada montaż przycisków spłukujących na górze półki. Myślałem, że uniknę takiego ujęcia, więc nie wstawiałem ich, a potem zapomniałem. Cenna uwaga, wrzucę je :) Ręczniki wyszły faktycznie słabo. Sadzisz, że Hair and Fur załatwiłby sprawę w tym wypadku? Dzięki za przypomnienie o overridemtl. Zapomniałem to ustawić i przez to te żółcie :) Ustawienia wrzucę wieczorem.
MicInc Napisano 25 Wrzesień 2013 Napisano 25 Wrzesień 2013 Ręczniki zrób displacement mapą. Tu masz niezłą, tylko może się trochę tile'ować: http://4.bp.blogspot.com/-o6ghzJ1QtXo/T2X5VTJNlwI/AAAAAAAAGbo/RM5h50Nn6rs/s640/terry_cloth_DIFFUSE.jpg A na geometrię ręczników dorzuć jakiś lekki noise modifier co by nie były takie płaskie. Klosze lamp chłoną światło niczym czarne dziury, rozświetl je. Dodatkowo bump na suficie masakryczny. Popraw :)
skalpel3d Napisano 25 Wrzesień 2013 Napisano 25 Wrzesień 2013 Efekt świecenie lamp bym sobie odpuścił w samym renderze załatwisz to w postprodukcji np plugin knoll do ps jest świetną sprawą:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się