Jump to content

MicInc

Members
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

41 Excellent

About MicInc

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Gdańsk
  1. Parę rzeczy, które rzuciły mi się w oczy: 1. Light shafty jakoś mi tu nie pasują. Wygląda to jakby tuż po mocnej ulewie wszystko parowało w mocnym słońcu. Ale rozumiem, taki bajer ;) 2. Coś tu nie halo z iglakami pod słońce, ciemne kontury i jasny środek (doświetlone drzewa zza kamery?). Nie wiem czy nie powinno być na odwrót: mocno jasne kontury (translucency) i ciemny kontrastowy środek. 3. Fajnie, że da się jeszcze niektórym klientom wcisnąć klimatyczny obrazek :) Jedynie mocne tło za budynkiem świeci wg mnie o wiele za mocno. Szczególnie w stosunku do tego co się odbija w asfalcie (swoją drogą naprawdę niezły asfalt). Tak właściwie to wszystkie światła mocno dają po gałach, te w budynku i volvo też. Tylny reflektor przez swoją moc kompletnie stracił kolor. 4. Tu kompletnie dostałem głupawki ze światłem. Tło wprowadziło mnie w błąd co do kierunku słońca. Pierwszy plan z chodnikiem zbyt mocno przyciąga oko. Podsumowując balans świateł - tu chyba tkwi problem. Mam nadzieje, że uwagi zostaną odebrane jako merytoryczne ;) Pozdrawiam, Michał
  2. Parę moich ostatnich obrazków zrobionych w czasie wolnym :) Pierwszy zainspirowany filmem, chyba nie muszę mówić którym ;) Robione starym maxem, starym vray-em (2010, 2.5) Troszkę fotoszopa. Śnieg to kulki (czyt. duży błąd), do tego trochę vray fog. Drugi wynika z pierwszej sceny, chciałem dopracować śnieg (tu już płatki) i do tego pobawić się lightmixem w Coronie, a zabawa była świetna! Kontrola i możliwości jakie daje lightmix są nie do przecenienia. Dorzucony DoF i ponownie jak w pierwszym - mgiełka. Dwa ostatnie najświeższe - znowu powrót do starego maxa i vraya. Zabawa height mapami, byle jak wrzuconymi zdjęciami satelitarnymi gór, displacmentami, mgiełką, forest packiem.
  3. Na prawdę niezłe. Tylko ten kominek na zewnątrz? :) No i sam kształt komina też mnie nie przekonuje, ale całościowo - forma i materiały, a w szczególności drewienko, bardzo fajnie wyszły. A od strony technicznej pierwsza wizka - wow. Natomiast w kolejnej od strony podjazdu coś mi nie pasi z oświetleniem. Ciemno jakoś przy ulicy i dodatkowo rozjaśnienie w prawym rogu mi przeszkadza. Tak czy siak - Froncik!
  4. MicInc

    Medicus

    Co do drewna - jego zółtawa barwa średnio mi podchodzi. Ale to oczywiście tylko osobiste spostrzeżenie :)
  5. Światło piękne! Tylko DoF mi coś nie gra :) xmass A co do blatu po prawej, to ja to widzę jako blat + opaski boczne, a nie jako kilkunastocentymetrowy blat. Dobrze rozumuję? :)
  6. Projekt robiony z kolegą na 1sem mgr, dodatkowo w ramach konkursu (wygranego zresztą) na szkołę muzyczną w Pasłęku. 3ds, vray, ps, multiscatter, drzewka z evera lub iTrees (nie pamiętam już dokładnie), inne roślinki z iPlants Niestety jak zwykle zabrakło czasu na dopracowanie. Tym razem w szczególności na wrzucenie jakiegoś wyposażenia i ogólną geometrię, bo ciągle się coś zmieniało :) Tak więc bryła prawie prosto z revita, nie licząc wspomnianych roślinek i posadzki (floor generator)
  7. Nie trzeba szkła powiększającego, żeby zauważyć, jak wspomniał Berger, że miejscami proporcje nie te. Jednak najbardziej w oczy rzucają się rozmazane odbicia. Ogólnie jednak klimat i kolorystyka super :)
  8. Drugi plan na pierwszym ujęciu wygląda super, fajne światło, ale pierwszy plan... Ten ręcznik i wieszaki - masakra. Wyglądają jak wklejone, poza tym materiał ręcznika słaby. Drewienko po prawej też mogłoby lepiej wyglądać. Popraw koniecznie :) I dodaj jakiś DOF.
  9. Super klimacik. Światło i kolorki - bardzo podoba mi się taki styl. Poza tym wybiję się z tłumu i powiem, że lampy mi nie przeszkadzają :)
  10. Nie no, te montaże z fotkami rozwalają system. Świetnie wyszło :)
  11. A więc to nie była twoja wizka? Ok, nie doczytałem w takim razie :) Myślę, że każdy kto miał trochę styczności z aparatami zauważyłby, że głębia ostrości w tej wizce jest strasznie nienaturalna. Mowa oczywiście o tej z metro... A Twoje wyglądają coraz lepiej :) Moja 'technika' co do post-pro to zrobić wszystkie levele, curvy, color b. na osobnych warstwach i potem zawsze w razie przegięcia można najzwyczajniej zmniejszyć ich opacity, ba - w ogóle wartości. Ew. od razu zrobić sobie 2-3 wersje, jak to zresztą zauważyłem często sam robisz. Może obok wizki ustawić jakieś zdjęcie z pożądanym klimatem i na jego podstawie przeanalizować co jeszcze można poprawić/zmienić? BF do tej pory nie miałem okazji testować, wiec się nie wypowiadam. Nie miałbym chyba cierpliwości do BF :) PS: Podlej trawę!
  12. Jeśli chodzi o tutek do postpro to polecam The Archviz Training od evermotion. Koleś używa zarówno PSa jak i AE i całkiem nieźle mu to wychodzi :) W tej ostatniej wizce zdecydowanie zbyt mocno z dofem pojechałeś :) W nr1 z kolei trochę mi osobiście przeszkadza ten wielki cień przed 'arką'. Kaszani trochę kompozycję.
  13. A więc wracając do tematu :) Fajne wizki. Dodaj tylko trochę niebieskiego odcienia do perspektywy powietrznej. Będzie dużo lepiej. No i nie przesadź z nią, bo mam wrażenie, że miejscami trochę za gęsta ta mgiełka wyszła. No i tak jak pisał ktoś wyżej - jest to głównie kwestia dobrego postpro.
  14. No widzisz. Ja jestem laikiem jeśli chodzi o te sprawy, dlatego mówię to, co myślę :) Więc na moje oko laika wszystko tu wygląda na tanie (pomijając fortepian ;)) i niedopasowane. Nie widać tych wydanych tysięcy euro. Jeśli zależy Tobie na zostawieniu tego dywanu, to resztę zrobił bym jak najbardziej neutralną, wręcz minimalistyczną, żeby to dywan stanowił główną "atrakcję". Zresztą zobacz jak wygląda wystawa (?) tych dywanów na stronie, którą podałeś wcześniej. Takiej stylistyki bym się mniej więcej trzymał.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy