Blesik Napisano 24 Wrzesień 2013 Napisano 24 Wrzesień 2013 Takie moje wypociny. Proszę o jakąś krytykę, co dodać co zrobić a najważniejsze o jakąś podpowiedź bo nie ogarniam trawy i envoirmentu. 3ds Max i Vray
skalpel3d Napisano 25 Wrzesień 2013 Napisano 25 Wrzesień 2013 Czego konkretnie nie ogarniasz jeśli chodzi o enviroment? Co do tego co poprawić to na dzien dobry zbiegi kamery guess vert w kamerze vray, dwa jakoś to takie za czyste mimo tych plam na cegle, warto by dodać w postprodukcji ao albo może vrayextratex z mapka falloff chyba ze masz wymóg od klienta ze ma być czyste jak z pod igły, sam właśnie takie coś robię i strasznie sztucznie budynek wygląda bez zabrudzeń :)
Blesik Napisano 26 Wrzesień 2013 Autor Napisano 26 Wrzesień 2013 po pierwszych poprawkach z pomocą szanownego kolegi :)
Lucek Napisano 26 Wrzesień 2013 Napisano 26 Wrzesień 2013 Najgorszą robotę robią czyściutkie teksturki. Polecam spędzić noc w photoshopie w pierwszej kolejności.
Blesik Napisano 26 Wrzesień 2013 Autor Napisano 26 Wrzesień 2013 no wiem muszę ;] a to ostatnirender z roślinnością :)
Blesik Napisano 30 Wrzesień 2013 Autor Napisano 30 Wrzesień 2013 z powodu małej ilości ramu i braku cierpliwości do tejże ilości zakańczam projekt w tym momencie
Kramon Napisano 30 Wrzesień 2013 Napisano 30 Wrzesień 2013 Kę? ale przecież tu prawie geometri nie ma, nawet jakbyś modelował wszystkie te cegiełki to można na instancjach przecież zrobić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się