Jump to content

Postać 3d: Ogre


Killedge

Recommended Posts

Witam,

 

Przedstawiam Wam mój pierwszy na tym forum model. Całkowity czas projektu to około 5-6 dni, bazowy model powstał w Maxie, następnie sculupt/teksturowanie w Mudboxie i kompozycja oraz rendering w Maya. Najwięcej czasu pochłonęło stworzenie shaderów dla wszystkich elementów. Scena jest oświetlona za pomocą VrayDome (plus jakaś panoramiczna hdrka) i jednego VrayRectangle - chciałem za wszelką cenę stworzyć shadery, które będą wyglądały dobrze w głównej mierze przy oświetleniu IBL, a nie zwykłym studyjnym, złożonym z kilku VrayRectangle. Czas renderu jednej klatki w rozdziałce 1280x720 to około 9 min, po wyłączeniu VrayFur około 3min. Zapraszam do komentowania i konstruktywnej krytyki.

 

Pozdrawiam

[ATTACH=CONFIG]91732[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91733[/ATTACH]

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Wydawałoby się że wszystko spoko, ale fajny shaderek, fur, światełko itd nie uratują średniawego sculptu i tekstury. Przy kolejnej próbie zwróć uwagę na bryłę (Szyja grubsza od głowy, uszy grube jak pięść, usta, które nie mają jak się rozciągać w ten sposób, Powieki, które nie biorą swojego kształtu od oka) oraz na detal (Powinien również z czegoś wynikać, a nie być tylko ozdobą). Czekam na kolejne prace i pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy