Killedge Napisano 25 Wrzesień 2013 Napisano 25 Wrzesień 2013 Witam, Przedstawiam Wam mój pierwszy na tym forum model. Całkowity czas projektu to około 5-6 dni, bazowy model powstał w Maxie, następnie sculupt/teksturowanie w Mudboxie i kompozycja oraz rendering w Maya. Najwięcej czasu pochłonęło stworzenie shaderów dla wszystkich elementów. Scena jest oświetlona za pomocą VrayDome (plus jakaś panoramiczna hdrka) i jednego VrayRectangle - chciałem za wszelką cenę stworzyć shadery, które będą wyglądały dobrze w głównej mierze przy oświetleniu IBL, a nie zwykłym studyjnym, złożonym z kilku VrayRectangle. Czas renderu jednej klatki w rozdziałce 1280x720 to około 9 min, po wyłączeniu VrayFur około 3min. Zapraszam do komentowania i konstruktywnej krytyki. Pozdrawiam [ATTACH=CONFIG]91732[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91733[/ATTACH]
Lucek Napisano 25 Wrzesień 2013 Napisano 25 Wrzesień 2013 Wydawałoby się że wszystko spoko, ale fajny shaderek, fur, światełko itd nie uratują średniawego sculptu i tekstury. Przy kolejnej próbie zwróć uwagę na bryłę (Szyja grubsza od głowy, uszy grube jak pięść, usta, które nie mają jak się rozciągać w ten sposób, Powieki, które nie biorą swojego kształtu od oka) oraz na detal (Powinien również z czegoś wynikać, a nie być tylko ozdobą). Czekam na kolejne prace i pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi