Killedge Napisano 25 Wrzesień 2013 Share Napisano 25 Wrzesień 2013 Witam, Przedstawiam Wam mój pierwszy na tym forum model. Całkowity czas projektu to około 5-6 dni, bazowy model powstał w Maxie, następnie sculupt/teksturowanie w Mudboxie i kompozycja oraz rendering w Maya. Najwięcej czasu pochłonęło stworzenie shaderów dla wszystkich elementów. Scena jest oświetlona za pomocą VrayDome (plus jakaś panoramiczna hdrka) i jednego VrayRectangle - chciałem za wszelką cenę stworzyć shadery, które będą wyglądały dobrze w głównej mierze przy oświetleniu IBL, a nie zwykłym studyjnym, złożonym z kilku VrayRectangle. Czas renderu jednej klatki w rozdziałce 1280x720 to około 9 min, po wyłączeniu VrayFur około 3min. Zapraszam do komentowania i konstruktywnej krytyki. Pozdrawiam [ATTACH=CONFIG]91732[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91733[/ATTACH] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 25 Wrzesień 2013 Share Napisano 25 Wrzesień 2013 Wydawałoby się że wszystko spoko, ale fajny shaderek, fur, światełko itd nie uratują średniawego sculptu i tekstury. Przy kolejnej próbie zwróć uwagę na bryłę (Szyja grubsza od głowy, uszy grube jak pięść, usta, które nie mają jak się rozciągać w ten sposób, Powieki, które nie biorą swojego kształtu od oka) oraz na detal (Powinien również z czegoś wynikać, a nie być tylko ozdobą). Czekam na kolejne prace i pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi