Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć, robię powtórne podejście do Ferrari F430 z tego że nie jest to łatwy samochód do wykonania dałem sobie takie zadanie. Tworzenie bazy.

 

pvny.jpg

 

ygqj.jpg

 

xszv.jpg

Przedni wylot jeszcze do zrobienia i cały tył. Ciężka sprawa ale próbuję zrobić jak najlepiej potrafię. Jakieś porady lub widzicie jakieś błędy? Samochód będzie modelowany tylko zewnątrz ponieważ nie wiem czy starczą mi umiejętności żeby w środku coś robić. Pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

To ja nie wiem raz tak mówią raz tak ludzie. Raz że można wyloty od razu robić drudzy że nie tak samo z szybami. A co do krzywej siatki możesz mi oznaczyć gdzie mam poprawić? Nie potrafię zrobić takiej siatki do jakiegokolwiek samochodu. Szczególnie że niema tutoriali perfect do Cinema 4D tylko do Maxa. Myślałem że jak się modeluje to polygonami się jedzie po wcięciu karoserii. Potrafiłby ktoś to opisać od czego zacząć przy tworzeniu modelu samochodu ? Pokazać perfect model to nie sztuka sztuka zrobić takie coś. Ja na przykład mam manie taką że nie potrafię bez blueprintów robić modeli samochodów i to może być wielki problem. Jak widzę że ustawiam na printach na przykład kropkę przy lusterkach to całkiem gdzie indziej to jest i się demotywuję bo nie wiem czy coś źle robię czy te bprinty są do dupy że tak powiem i zaprzestaję robić. Nie wiem zgłupiałem już całkiem. Nie mam dostępów do video, jeżeli ma ktoś na prawdę siłę aby mi to wytłumaczyć to na prawdę ale to na prawdę będę wdzięczny. Dziękuje za wszystkie rady i pozdrawiam.

Napisano

uruk.jpg

 

tak to ma wyglądać ?

 

ypbu.jpg

 

potem tak: noua.jpg

 

czy może tak ? ndep.jpg

 

Jeżeli ktoś chciałby mnie nakierować to proszę możecie zaznaczać polygony na obrazkach lub wcięca jak poprowadzić ścieżkę i żeby wyszła dobra baza. Pozdrawiam i dziękuje z góry!

Napisano

Trudny samochód wybrałeś jak na początek. Radziłbym pierw się zabrać za jakieś prostsze autko np muscle car. Ja też jako pierwsze wybrałem Ferrari 250 GTO i modelowanie doprowadzało mnie do szału :)

Napisano

hymm.. ten typ samochodu którego nie lubię nie wkręcają mi się jakoś muscle. No ale po budowie widać że prostsze są do wymodelowania. Ale chciałbym wymodelować jednak te ferarri ze względu na poziom trudności. Wiem że jakbym zrobił je to już z innymi samochodami nie miałbym już takiego problemu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności