Napisano 31 Sierpień 200420 l Witam. Dla relaksu postanowiłem wykonać model Ssiha (już dawno miałem go na oku :) ). Postać ta nie będzie wykorzystana w zbliżającym się dużymi krokami demie Ragnoroka, popracuje nad nią w wolnych chwilach - więc może to troszkę potrwać. Koncept został wykonany przez Rafaela. Na całość WIPa składać się będzie: siatka low-poli (mam zamiar zmieścić się w 1500 trójkątach), siatka hi-poli do obliczenia mapy normalnych, oraz tekstura wielkości 1024x512. Na razie zamieszczam koncept (może troszkę ulec zmianom i moim indywiduanym modyfikacjom) i zabieram się za modelowanie. Pozdrawiam.
Napisano 31 Sierpień 200420 l hej szybciej szybciej!! hyhy - jak na razie nie ma co komentowac - w sensie - koncept jest przyjemny a model na razie niewielki ale co mi sie rzucilo - moze podetnij mu ta gardziel (to co mu pod szczeka wissi) - bo teraz to wyglada jakby szczeka byla dziwnie potrojna pewnie to i tak na texturze sie mocno odrozni i nie bedzie watpliwosci co jest co - ale na modelu tez mozna z tym powalczyc no nie??
Napisano 31 Sierpień 200420 l IMHO koncept trochę kuleje- głowa i barki ładne ale nogi i biodra wołają o pomstę do nieba.
Napisano 31 Sierpień 200420 l Autor No to jest już zarys postaci, muszę jeszcze popracować nad paroma szczegółami (stopy mi coś nie pasują). Siatka ma 1458 trójkątów, z reszty zrobię otwieraną jadaczkę :). Proszę zwrócic uwagę na uda bo za obłe mi się wydają. Czekam na uwagi gdyż dopiero po dopracowaniu tej siateczki wezmę się za hipoligonową. Ftorek - nie poganiaj mnie bo się stresuję :D, zmiękczyłem przejście w gardziel
Napisano 1 Wrzesień 200420 l ua - bolesne - w sensie - stopy do poprawy - paluchy wygladaja jak jakies parowy a pozatym - on teraz stoi na miejscu polaczenia stopy i palcow - a powinien stac na tej poduszce co jest w stopie - a z tego dopiero paluchy wychodza w ogole - moze podnies mu troche uda do gory (w sensie ugnij go w biodrach) bo teraz wyglada jakby stal na palcach - a powinien stac w jakiejs tam neutralnej pozycji w ogole jakis taki za bardzo czlowieczy ten pan - za malo w nim z jaszczura moim zdaniem
Napisano 1 Wrzesień 200420 l Autor Poprawiona łapa. Ścięgna palcy przechodzące w śródstopie będą na mapie normalnych więc zgubiona zostanie ich parówkowatość (mam nadzieje:) ).
Napisano 19 Wrzesień 200420 l Autor Witam. Niestety z powodu awarii monitora byłem pozbawiony mozliwości pracy. Teraz muszę nadganiać robotę a Ssih nie jest priorytetem :(. Jednak udało mi się do niego zajrzeć, poprawiłem proporcje i kształt modelu. Pozdrawiam
Napisano 19 Wrzesień 200420 l a co z jego kolcami na plecach juz ich nie ma? a pozatym ogon wyglada dosc sztywno... ale pewnie jeczsze go poprawisz wiec nic nie mowie... czekam na kolejne updajty
Napisano 19 Wrzesień 200420 l Nie pasuje jakością do Twoich innych modeli- IMHO to wina kiepskiego konceptu.
Napisano 20 Wrzesień 200420 l Nie da się ukryć że koncept jest cienki, ale sam model też nie stroni od błędów. Już nie wchodząc w drobnostki... Jak sobie wyobrażasz jego schylenie się czy bieg przy takiej topologii na brzuchu?
Napisano 20 Wrzesień 200420 l nic nie widze chociaż przed chwilą jeszcze było :( (pewnie Adek coś majstruje) ;)
Napisano 20 Wrzesień 200420 l no niestety panowie maja racje w ogole postacie ktore maja 'psie nogi' - ciezko ustawic tak zeby nie wygladaly pokracznie zobacz sobie do obcego giorgona ktory lezy tu gdzies obok - jemu fajnie to wyszlo chociaz ustawienie jest bardziej pokrzywione (w sensie kolana ma duzo nizej)
Napisano 20 Wrzesień 200420 l Autor Wygięć brzucha to się nie boje i tak cała klatka piersiowa to bedzie jedna kość + biodra (animowałem już takie siatki i nie widzę problemu, brzuch to nie miesień naramienny wyginający się w trzech osiach). Jeśli chodzi o stawy nóg, są identyczne z ludzkimi (nie takie jak tylne psie) tylko dochodzi bardziej "sprężysta" stopa i palce oraz styl chodzenia na ugientych konczynach. Ciałko na razie zostawiam, robiąc hi poli wyjdą baboki to je popoprawiam. Załączam POCZĄTKI uszczegółowiania pyska, nad tym modelem spedzam dziennie maksymalnie 30 minut więc wybaczcie opieszałość :). Jeśli chodzi o koncept to postaram się go podrasować robiąc dokłaną siatkę. Pozdrawiam.
Napisano 20 Wrzesień 200420 l Z przyjemnością bym zobaczył animkę jak dotyka prawą łapą lewej stopy :).
Napisano 21 Wrzesień 200420 l Poprawilbym mu "ogonek". Rozumiem, ze trzymasz sie swojego concept-artu, ale ja zrobilbym mu dluzsze ręce, hakowato zagięte do tyłu.
Napisano 2 Październik 200420 l Fakt, coś on mało jaszczurowaty. Może dałbyś większy ogon? Ale IMO najbardziej powinieneś poprawić nogi i ręce - są identyczne jak ludzkie. Wyszczupl je i uwidocznij mięśnie. Poza tym walnij błony między palcami lub większe pod pachami. To ostatnie dałoby fajny efekt.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto