Raven Napisano 31 Sierpień 2004 Napisano 31 Sierpień 2004 Witam. Dla relaksu postanowiłem wykonać model Ssiha (już dawno miałem go na oku :) ). Postać ta nie będzie wykorzystana w zbliżającym się dużymi krokami demie Ragnoroka, popracuje nad nią w wolnych chwilach - więc może to troszkę potrwać. Koncept został wykonany przez Rafaela. Na całość WIPa składać się będzie: siatka low-poli (mam zamiar zmieścić się w 1500 trójkątach), siatka hi-poli do obliczenia mapy normalnych, oraz tekstura wielkości 1024x512. Na razie zamieszczam koncept (może troszkę ulec zmianom i moim indywiduanym modyfikacjom) i zabieram się za modelowanie. Pozdrawiam.
Raven Napisano 31 Sierpień 2004 Autor Napisano 31 Sierpień 2004 No i pierwszy update. Główka powoli zaczyna nabierac kształtów.
ftorek Napisano 31 Sierpień 2004 Napisano 31 Sierpień 2004 hej szybciej szybciej!! hyhy - jak na razie nie ma co komentowac - w sensie - koncept jest przyjemny a model na razie niewielki ale co mi sie rzucilo - moze podetnij mu ta gardziel (to co mu pod szczeka wissi) - bo teraz to wyglada jakby szczeka byla dziwnie potrojna pewnie to i tak na texturze sie mocno odrozni i nie bedzie watpliwosci co jest co - ale na modelu tez mozna z tym powalczyc no nie??
RK Napisano 31 Sierpień 2004 Napisano 31 Sierpień 2004 IMHO koncept trochę kuleje- głowa i barki ładne ale nogi i biodra wołają o pomstę do nieba.
Raven Napisano 31 Sierpień 2004 Autor Napisano 31 Sierpień 2004 No to jest już zarys postaci, muszę jeszcze popracować nad paroma szczegółami (stopy mi coś nie pasują). Siatka ma 1458 trójkątów, z reszty zrobię otwieraną jadaczkę :). Proszę zwrócic uwagę na uda bo za obłe mi się wydają. Czekam na uwagi gdyż dopiero po dopracowaniu tej siateczki wezmę się za hipoligonową. Ftorek - nie poganiaj mnie bo się stresuję :D, zmiękczyłem przejście w gardziel
ftorek Napisano 1 Wrzesień 2004 Napisano 1 Wrzesień 2004 ua - bolesne - w sensie - stopy do poprawy - paluchy wygladaja jak jakies parowy a pozatym - on teraz stoi na miejscu polaczenia stopy i palcow - a powinien stac na tej poduszce co jest w stopie - a z tego dopiero paluchy wychodza w ogole - moze podnies mu troche uda do gory (w sensie ugnij go w biodrach) bo teraz wyglada jakby stal na palcach - a powinien stac w jakiejs tam neutralnej pozycji w ogole jakis taki za bardzo czlowieczy ten pan - za malo w nim z jaszczura moim zdaniem
Raven Napisano 1 Wrzesień 2004 Autor Napisano 1 Wrzesień 2004 Poprawiona łapa. Ścięgna palcy przechodzące w śródstopie będą na mapie normalnych więc zgubiona zostanie ich parówkowatość (mam nadzieje:) ).
Raven Napisano 19 Wrzesień 2004 Autor Napisano 19 Wrzesień 2004 Witam. Niestety z powodu awarii monitora byłem pozbawiony mozliwości pracy. Teraz muszę nadganiać robotę a Ssih nie jest priorytetem :(. Jednak udało mi się do niego zajrzeć, poprawiłem proporcje i kształt modelu. Pozdrawiam
pan-nikt Napisano 19 Wrzesień 2004 Napisano 19 Wrzesień 2004 a co z jego kolcami na plecach juz ich nie ma? a pozatym ogon wyglada dosc sztywno... ale pewnie jeczsze go poprawisz wiec nic nie mowie... czekam na kolejne updajty
RK Napisano 19 Wrzesień 2004 Napisano 19 Wrzesień 2004 Nie pasuje jakością do Twoich innych modeli- IMHO to wina kiepskiego konceptu.
Gotham Napisano 20 Wrzesień 2004 Napisano 20 Wrzesień 2004 Nie da się ukryć że koncept jest cienki, ale sam model też nie stroni od błędów. Już nie wchodząc w drobnostki... Jak sobie wyobrażasz jego schylenie się czy bieg przy takiej topologii na brzuchu?
tweety Napisano 20 Wrzesień 2004 Napisano 20 Wrzesień 2004 nic nie widze chociaż przed chwilą jeszcze było :( (pewnie Adek coś majstruje) ;)
ftorek Napisano 20 Wrzesień 2004 Napisano 20 Wrzesień 2004 no niestety panowie maja racje w ogole postacie ktore maja 'psie nogi' - ciezko ustawic tak zeby nie wygladaly pokracznie zobacz sobie do obcego giorgona ktory lezy tu gdzies obok - jemu fajnie to wyszlo chociaz ustawienie jest bardziej pokrzywione (w sensie kolana ma duzo nizej)
Raven Napisano 20 Wrzesień 2004 Autor Napisano 20 Wrzesień 2004 Wygięć brzucha to się nie boje i tak cała klatka piersiowa to bedzie jedna kość + biodra (animowałem już takie siatki i nie widzę problemu, brzuch to nie miesień naramienny wyginający się w trzech osiach). Jeśli chodzi o stawy nóg, są identyczne z ludzkimi (nie takie jak tylne psie) tylko dochodzi bardziej "sprężysta" stopa i palce oraz styl chodzenia na ugientych konczynach. Ciałko na razie zostawiam, robiąc hi poli wyjdą baboki to je popoprawiam. Załączam POCZĄTKI uszczegółowiania pyska, nad tym modelem spedzam dziennie maksymalnie 30 minut więc wybaczcie opieszałość :). Jeśli chodzi o koncept to postaram się go podrasować robiąc dokłaną siatkę. Pozdrawiam.
Gotham Napisano 20 Wrzesień 2004 Napisano 20 Wrzesień 2004 Z przyjemnością bym zobaczył animkę jak dotyka prawą łapą lewej stopy :).
Krzysztof Kucharz Napisano 21 Wrzesień 2004 Napisano 21 Wrzesień 2004 Poprawilbym mu "ogonek". Rozumiem, ze trzymasz sie swojego concept-artu, ale ja zrobilbym mu dluzsze ręce, hakowato zagięte do tyłu.
haliq Napisano 2 Październik 2004 Napisano 2 Październik 2004 Fakt, coś on mało jaszczurowaty. Może dałbyś większy ogon? Ale IMO najbardziej powinieneś poprawić nogi i ręce - są identyczne jak ludzkie. Wyszczupl je i uwidocznij mięśnie. Poza tym walnij błony między palcami lub większe pod pachami. To ostatnie dałoby fajny efekt.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się