Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Dla relaksu postanowiłem wykonać model Ssiha (już dawno miałem go na oku :) ). Postać ta nie będzie wykorzystana w zbliżającym się dużymi krokami demie Ragnoroka, popracuje nad nią w wolnych chwilach - więc może to troszkę potrwać. Koncept został wykonany przez Rafaela. Na całość WIPa składać się będzie: siatka low-poli (mam zamiar zmieścić się w 1500 trójkątach), siatka hi-poli do obliczenia mapy normalnych, oraz tekstura wielkości 1024x512. Na razie zamieszczam koncept (może troszkę ulec zmianom i moim indywiduanym modyfikacjom) i zabieram się za modelowanie. Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hej

 

szybciej szybciej!! hyhy - jak na razie nie ma co komentowac - w sensie - koncept jest przyjemny a model na razie niewielki

 

ale co mi sie rzucilo - moze podetnij mu ta gardziel (to co mu pod szczeka wissi) - bo teraz to wyglada jakby szczeka byla dziwnie potrojna

 

pewnie to i tak na texturze sie mocno odrozni i nie bedzie watpliwosci co jest co - ale na modelu tez mozna z tym powalczyc no nie??

Napisano

No to jest już zarys postaci, muszę jeszcze popracować nad paroma szczegółami (stopy mi coś nie pasują). Siatka ma 1458 trójkątów, z reszty zrobię otwieraną jadaczkę :). Proszę zwrócic uwagę na uda bo za obłe mi się wydają. Czekam na uwagi gdyż dopiero po dopracowaniu tej siateczki wezmę się za hipoligonową.

Ftorek - nie poganiaj mnie bo się stresuję :D, zmiękczyłem przejście w gardziel

Napisano

ua - bolesne - w sensie - stopy do poprawy - paluchy wygladaja jak jakies parowy a pozatym - on teraz stoi na miejscu polaczenia stopy i palcow - a powinien stac na tej poduszce co jest w stopie - a z tego dopiero paluchy wychodza

 

w ogole - moze podnies mu troche uda do gory (w sensie ugnij go w biodrach) bo teraz wyglada jakby stal na palcach - a powinien stac w jakiejs tam neutralnej pozycji

 

w ogole jakis taki za bardzo czlowieczy ten pan - za malo w nim z jaszczura moim zdaniem

Napisano

Poprawiona łapa. Ścięgna palcy przechodzące w śródstopie będą na mapie normalnych więc zgubiona zostanie ich parówkowatość (mam nadzieje:) ).

Napisano

Witam.

Niestety z powodu awarii monitora byłem pozbawiony mozliwości pracy. Teraz muszę nadganiać robotę a Ssih nie jest priorytetem :(. Jednak udało mi się do niego zajrzeć, poprawiłem proporcje i kształt modelu. Pozdrawiam

Napisano

a co z jego kolcami na plecach juz ich nie ma?

a pozatym ogon wyglada dosc sztywno...

ale pewnie jeczsze go poprawisz wiec nic nie mowie...

czekam na kolejne updajty

Napisano

Nie da się ukryć że koncept jest cienki, ale sam model też nie stroni od błędów. Już nie wchodząc w drobnostki... Jak sobie wyobrażasz jego schylenie się czy bieg przy takiej topologii na brzuchu?

Napisano

no niestety panowie maja racje

 

w ogole postacie ktore maja 'psie nogi' - ciezko ustawic tak zeby nie wygladaly pokracznie

 

zobacz sobie do obcego giorgona ktory lezy tu gdzies obok - jemu fajnie to wyszlo chociaz ustawienie jest bardziej pokrzywione (w sensie kolana ma duzo nizej)

Napisano

Wygięć brzucha to się nie boje i tak cała klatka piersiowa to bedzie jedna kość + biodra (animowałem już takie siatki i nie widzę problemu, brzuch to nie miesień naramienny wyginający się w trzech osiach). Jeśli chodzi o stawy nóg, są identyczne z ludzkimi (nie takie jak tylne psie) tylko dochodzi bardziej "sprężysta" stopa i palce oraz styl chodzenia na ugientych konczynach.

Ciałko na razie zostawiam, robiąc hi poli wyjdą baboki to je popoprawiam. Załączam POCZĄTKI uszczegółowiania pyska, nad tym modelem spedzam dziennie maksymalnie 30 minut więc wybaczcie opieszałość :). Jeśli chodzi o koncept to postaram się go podrasować robiąc dokłaną siatkę. Pozdrawiam.

Napisano

Fakt, coś on mało jaszczurowaty. Może dałbyś większy ogon? Ale IMO najbardziej powinieneś poprawić nogi i ręce - są identyczne jak ludzkie. Wyszczupl je i uwidocznij mięśnie. Poza tym walnij błony między palcami lub większe pod pachami. To ostatnie dałoby fajny efekt.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności