whomean Napisano 13 Październik 2013 Napisano 13 Październik 2013 Witam. Dopiero zaczynam zabawę z modelowaniem i jako swój pierwszy obiekt do wymodelowania wybrałem pistolet desert eagle. Pracuje w cinema 4d i obejrzałem wszystkie tutorial dotyczące modelowania jakie udało mi się znaleźć w sieci. Nie wiem jak zabrać się za kształt pokazany na zdjęciu. Jestem na etapie gdzie kształt lufy przechodzi w cylinder i nie wiem jak zrobić te wcieńcia by były ostre i równe. Na tym etapie u mnie wygląda to tak: Proszę o rady w jaki sposób to ładnie zrobić.
Kubajaniak Napisano 13 Październik 2013 Napisano 13 Październik 2013 Nie jestem pewny, bo nie używam Cinemy, ale chyba masz tam takie coś jak "edge weight" Pobaw się tym.
Lucek Napisano 13 Październik 2013 Napisano 13 Październik 2013 Jak zaczynasz, to oglądnij to. Raczej pouczająca lektura. Inny soft, ale zasady te same.
whomean Napisano 14 Październik 2013 Autor Napisano 14 Październik 2013 Dzięki za odzew. @Kubajaniak, tak jest coś takiego jak edge weight i używałem tego narzędzia już w tym projekcie jednak w tym przypadku nie potrafię tego odpowiednio zastosować. @Lucek dzięki za dobry materiał, niestety nie doznałem olśnienia. Tzn wpadłem na kilka pomysłów, ale kiedy próbowałem je zrealizować okazywało się, że nie dają odpowiedniego efektu. Widocznie muszę do tego jakoś dojść metodą prób i błędów, może w końcu się uda. Jeszcze raz dzięki za odpowiedź.
Rekomendowane odpowiedzi