Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Dopiero zaczynam zabawę z modelowaniem i jako swój pierwszy obiekt do wymodelowania wybrałem pistolet desert eagle. Pracuje w cinema 4d i obejrzałem wszystkie tutorial dotyczące modelowania jakie udało mi się znaleźć w sieci. Nie wiem jak zabrać się za kształt pokazany na zdjęciu.

8vfr2d70verg.jpg

 

 

Jestem na etapie gdzie kształt lufy przechodzi w cylinder i nie wiem jak zrobić te wcieńcia by były ostre i równe. Na tym etapie u mnie wygląda to tak:

 

yu9y3lo4ulab.png

 

Proszę o rady w jaki sposób to ładnie zrobić.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 975
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie jestem pewny, bo nie używam Cinemy, ale chyba masz tam takie coś jak "edge weight" Pobaw się tym.

Napisano

Jak zaczynasz, to oglądnij to. Raczej pouczająca lektura. Inny soft, ale zasady te same.

Napisano
  • Autor

Dzięki za odzew. @Kubajaniak, tak jest coś takiego jak edge weight i używałem tego narzędzia już w tym projekcie jednak w tym przypadku nie potrafię tego odpowiednio zastosować. @Lucek dzięki za dobry materiał, niestety nie doznałem olśnienia. Tzn wpadłem na kilka pomysłów, ale kiedy próbowałem je zrealizować okazywało się, że nie dają odpowiedniego efektu. Widocznie muszę do tego jakoś dojść metodą prób i błędów, może w końcu się uda. Jeszcze raz dzięki za odpowiedź.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności