Skocz do zawartości

Export do fbx


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Potrzebowałem wyeksportować zanimowany model do fbx'a. Model to na szybko zrobiony człowiek podpięty do szkieletu. Jednak podczas eksportu dzieje się tak jakby model tracił połączenie ze szkieletem. Sprawdzałem to importując go w nowym projekcie i w tym zaimportowanym szkielet sam się rusza a model nie. Domyślam się, że pewnie trzeba na stałe zachować tą animację w modelu, a nie żeby czerpał ze szkieletu, ale nie wiem jak to zrobić.

 

Przed:

asz0.jpg

 

Po (ta sama klatka):

t95v.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Masz wyczyszczony model ponizej Skina? Tzn czysty edit poly/mesh z resetem transformacji? Albo czy nie narzuciles skina na model z zaznaczonymi wczesniej vertami?

Napisano (edytowane)

Już wiem co było nie tak. Bo ten model był kiedyś robiony według jakiegoś tutorialu i był tam użyty modyfikator physique zamiast skin i z niewiadomych powodów physique ginie przy eksporcie, ale ze skinem już wszystko ok. Dzięki za odpowiedzi.

Edytowane przez bajtek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności