Napisano 20 Październik 201311 l Witam, Potrzebowałem wyeksportować zanimowany model do fbx'a. Model to na szybko zrobiony człowiek podpięty do szkieletu. Jednak podczas eksportu dzieje się tak jakby model tracił połączenie ze szkieletem. Sprawdzałem to importując go w nowym projekcie i w tym zaimportowanym szkielet sam się rusza a model nie. Domyślam się, że pewnie trzeba na stałe zachować tą animację w modelu, a nie żeby czerpał ze szkieletu, ale nie wiem jak to zrobić. Przed: Po (ta sama klatka):
Napisano 20 Październik 201311 l Nie znam się na animacji postaci ale chyba można podpiąć animację do modelu za pomocą "Point Cache".
Napisano 20 Październik 201311 l Przy Exporcie FBXa masz odhaczone wszystko w Animation? Szczegolnie chyba Skin albo Deformers
Napisano 21 Październik 201311 l Masz wyczyszczony model ponizej Skina? Tzn czysty edit poly/mesh z resetem transformacji? Albo czy nie narzuciles skina na model z zaznaczonymi wczesniej vertami?
Napisano 21 Październik 201311 l Autor Już wiem co było nie tak. Bo ten model był kiedyś robiony według jakiegoś tutorialu i był tam użyty modyfikator physique zamiast skin i z niewiadomych powodów physique ginie przy eksporcie, ale ze skinem już wszystko ok. Dzięki za odpowiedzi. Edytowane 21 Październik 201311 l przez bajtek
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto