Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

Potrzebowałem wyeksportować zanimowany model do fbx'a. Model to na szybko zrobiony człowiek podpięty do szkieletu. Jednak podczas eksportu dzieje się tak jakby model tracił połączenie ze szkieletem. Sprawdzałem to importując go w nowym projekcie i w tym zaimportowanym szkielet sam się rusza a model nie. Domyślam się, że pewnie trzeba na stałe zachować tą animację w modelu, a nie żeby czerpał ze szkieletu, ale nie wiem jak to zrobić.

 

Przed:

asz0.jpg

 

Po (ta sama klatka):

t95v.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 977
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie znam się na animacji postaci ale chyba można podpiąć animację do modelu za pomocą "Point Cache".

Napisano

Masz wyczyszczony model ponizej Skina? Tzn czysty edit poly/mesh z resetem transformacji? Albo czy nie narzuciles skina na model z zaznaczonymi wczesniej vertami?

Napisano
  • Autor

Już wiem co było nie tak. Bo ten model był kiedyś robiony według jakiegoś tutorialu i był tam użyty modyfikator physique zamiast skin i z niewiadomych powodów physique ginie przy eksporcie, ale ze skinem już wszystko ok. Dzięki za odpowiedzi.

Edytowane przez bajtek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności